Inzerce

Brands&Stories má dobré výsledky v propojování B2B vztahů a šíření povědomí o značkách mezi odbornou veřejností, nezanedbatelný je však i druhotný B2C efekt oslovení ekonomicky silnější cílové skupiny.

Proč inzerovat v magazínu Brands&Stories?

Cílená distribuce

Na marketingové manažery, majitele a ředitele firem ČR. Přímé oslovení manažerů s rozhodovací pravomocí B2B (firemní produkty, čtenář = zadavatel služeb)

Tištěný direct mail

Rozesílka i na klientem definovaná jména, pozice či obory.

Čtenářká obec

Přímé zacílení na ekonomicky silnou cílovou skupinu - B2C.

Povědomí o značce

Komunikace filozofií, příběhů, úspěchů, výročí značek i jejich CSR

Promo na sociálních sítích

Na vydané články upoutávky přes sociální sítě

Vklady a přebaly

Letáčky, průvodní dopis, dárky pro čtenáře ad.

Formáty inzerce

Specifikace inzerce

Data přijímáme v elektronické podobě, na datovém nosiči, e-mailem nebo přenosem na FTP server ve formě kompozitních PDF v rozlišení 300 dpi, barevnosti CMYK, umístění na střed, posuv ořezových značek 3 mm, spadávka – přesah min 5 mm. Texty dodávejte ve Wordu, loga ve formátu eps nebo ai, všechna písma převedena do křivek. Obrázky ve formátu eps, jpg, tif v min. rozlišení 300 dpi, barevnost CMYK.

Cenové nabídky jsou připravovány na míru konkrétní značce.

Vkládaná inzerce dle konkrétní kalkulace.

Grafické zpracování inzerce a další služby jsou účtovány navíc dle rozsahu.

Nevyžádané podkladové materiály se nevracejí. Vydavatel neodpovídá za věcný obsah inzerátů a komerčních příloh. Přetisk a jakékoli šíření celků i částí z obsahu časopisu povoleno pouze s písemným souhlasem vydavatele.

Základní data časopisu

Distribuční náklad: 4 000 výtisků
Periodicita: 4x ročně

Distribuční databáze

58 % marketingoví manažeři
37 % ředitelé/majitelé firem.
5 % asociace, agentury, školy, inzerenti.

Tištěný náklad navíc

Distribuce z titulu mediálních partnerství nejrůznějších konferencí, seminářů, veletrhů, eventů.
Akvizice časopisu prostřednictvím obchodních zástupců.

Distribuce časopisu Brands&Stories

Každé vydání našeho časopisu má distribuční náklad cca 4 tis. kusů. Navíc našim klientům – právě prezentovaným značkám suplujeme jejich direct mail, takže jim na naše náklady nabízíme i rozesílku časopisu na jimi dodané adresy (v desítkách až stovkách ks).

Zařazujeme také aktuálně pro dané vydání adresy z komodit, které si zákazník přeje. Takže ne každé číslo jde na zcela stejné adresy (pokud se nejedná o předplatitele).

Co se týče čtenosti, máme zpětné informace, že pokud náš časopis (vzhledem k formátu a provedení) přijde manažerovi na pracovní stůl, rozhodně si ho do ruky vezme a pročte. Víme, že si ho bere s sebou domů, čte ho v posilovnách, v letadlech atd.

Tým časopisu
Brands&Stories

Mediaplán na rok 2024

ČísloUzávěrkaDistribuce
129. 02. 202429. 03. 2024
224. 05. 202421. 06. 2024
316. 08. 202413. 09. 2024
431. 10. 202429. 11. 2024

Brands & Stories v číslech

15

let na trhu

67

tištěných vydání

1 540

představených značek

210

prezentací konceptů prodejen