Logika časopisu
Časopis napomáhá rozšiřování povědomí o značkách. Brands&Stories je distribuován jako direct mail na stoly marketingových manažerů, majitelů a ředitelů firem. Čtenářská obec časopisu je tak tvořena odbornou veřejností a ekonomicky střední a vyšší cílovou skupinou.
Značky využívají Brands&Stories nejen pro oslovení jiných společností (B2B), ale na manažery cílí i jako na koncové spotřebitele svých produktů. Hlavní skupinou potenciálních inzerentů v části Brands jsou značky, které jsou na trhu mnoho let i staletí, ale i značky nedávno vzniklé. Oborové hranice jsou neomezené. Inzertní skupinou v části STORES jsou všechny firmy dodávající jakékoli vybavení do obchodů a reklamu do místa prodeje.
Značky využívají prostor na stranách Brands&Stories pro svoje prémiové produkty a novinky určené úzkému okruhu lidí. Je to dáno i možností přesného zacílení na žádoucí adresáty.
Brands&Stories začal vycházet v roce 2009 jako oboustranný časopis mající dvě části Brand a Stores. V pojmu „Stories“ (neboli příběhy) je graficky potlačeno „i”, aby ze slova opticky vynikl pojem „Stores“ čili obchody.
V části Brands, která má pokaždé tmavou titulní stranu, jsou komerční prezentace značek. Redakční obsah tvoří samotné značky – jejich příběhy, filozofie, rozhovory s osobnostmi značky, zajímavé marketingové počiny nebo sociální odpovědnost firem apod. Značky z nejrůznějších oblastí života zaručují rozmanitost obsahu. V každém vydání se představuje několik značek, vždy však exkluzivně pouze jedna z oborové komodity.
Část Stores je úzce zaměřený specializovaný odborný časopis o marketingu at-retail. Má sloužit marketérům jako inspirace od nás i ze zahraničí jak koncipovat kamenné prodejny a jako zdroj informací souvisejících s místem prodeje.