Prostor je zároveň přidanou hodnotou v celkovém prostředí hypermarketu. Dle výsledků nového konceptu je v plánu, že operátor bude realizovat další SIS v jiných lokalitách. Popupy i aktuální shop in shop zajistila společnost Dago v rámci dosavadní tříleté spolupráce.
Hlavním záměrem bylo přiblížit značku opět o něco více lidem. „Nový shop in shop je vedle dalšího místa pro kontakt se zákazníky a podporu prodeje našich stále populárnějších produktů také místem různých akcí a událostí,“ vysvětluje Radek Turčáni, Head of Operation manager Tesco Mobile. V prostorách nového SIS se také natáčel vánoční video spot s ambasadorem značky Pavlem Cejnarem.
„Při tvorbě projektu jsme vycházeli z firemní identity, které jsme přizpůsobili prvky jako koberec, sedačky a svítidla a celkové barevné ladění. Prodejní prostor vznikl na 100 m² za jednu noc a uzpůsobili jsme jej tak, aby se v něm zákazníci cítili co nejlépe,“ popsala Eva Perglová ze společnosti Dago, která projekt zaštiťovala. Tesco Mobile zvažuje pokračování stejného konceptu kontaktních míst i v jiných lokalitách. „Pokud budou naši zákazníci shop in shop často navštěvovat a koncept si oblíbí, budeme uvažovat o rozšiřování dalších kontaktních míst, které v případě vhodné lokality budou mít podobný layout jako v Letňanech,“ doplnil Radek Turčáni.
Zdroj : ADison