Je vaše recepce vizitkou firmy?

Obrázek, který si příchozí udělá o firmě i značce. Příležitost vyjádřit na první pohled vaše hodnoty nejen v designu, ale také v chování recepčního týmu. Můžete ji promarnit, nebo skvěle využít.

Těm firmám nebo objektům, kteří to s prvním dojmem myslí vážně, věnují mu pozornost a chtějí se pochlubit, je určena soutěž Recepce roku. Pořádá ji již počtvrté spolek Recepce není vrátnice.
Soutěží se ve 3 kategoriích: DESIGN, SERVIS a nově, protože i na oblečení týmu záleží, také kategorie OUTFIT. Poroty složené z profesionálů vyberou pomocí přesných metodik ty nejlepší firemní recepce z celé České republiky. Jako jediná soutěž nabídne přihlášeným v kategorii SERVIS v rámci registračního poplatku detailní hodnocení kvality služeb a možnosti pro zlepšení. Z porovnání dat hodnocení předchozích ročníků vyplývá, že kvalita se postupně zlepšuje. Soutěž probíhá pod záštitou české pobočky mezinárodní asociace IFMA, odborným garantem kategorie DESIGN je oceňovaný architekt Václav Aulický, kategorii SERVIS metodikami a know-how garantuje společnost D’Eclair, specialisté na profesionální recepční servis.

Mezi soutěžícími jsou zvučná jména. Nejlepším servisem na recepci se aktuálně může pyšnit Komerční banka, v kategorii DESIGN zazářil vloni projekt River Corner. Vyvrcholením je slavnostní galavečer za účasti nejen soutěžících a zadavatelů, ale také partnerů, značek a celé řady celebrit s bohatým programem, který zahrnuje i módní přehlídku.

Aktuálně probíhají registrace do soutěže – early birds jsou do 15. dubna, ale uzavření přihlášek je plánováno až koncem června. Chcete se blýsknout? Přihlaste se.

Více podrobností na www.recepceroku.cz.

Časopis Brands&Stories je mediálním partnerem soutěže a vydavatelka Blanka Bukovská je členkou poroty OUTFIT – oblečení pracovníků recepce.