Česká značka krmiva Yoggies přichází s novou celorepublikovou kampaní

Dávají do popředí emoce a společné zážitky majitelů psů a jejich mazlíčků.

Po návratu Jiřího Švihálka ml. zpět do rodinné firmy mění Yoggies postupně tvář. První vlaštovkou je nová celorepubliková kampaň, která staví do světel reflektorů „společné zažívání“ lidí a psů. Firma se spojila s top marketingovými experty v čele s Karlem Novotným a agenturami Overhere a Taste, aby jejich sdělení bylo co možná nejblíže svým zákazníkům. Jak se to povedlo, uvidíte na různých reklamních plochách, od televize (Nova Group), přes billboardy, rádio, časopisy až po online prostor, a to postupně v průběhu celého roku.

„Firma Yoggies je přední česká značka zdravých krmiv pro psy a kočky. Jejich poslání je krmit vaše zvířecí parťáky v takové kvalitě, abychom se nebáli vyměnit si misky.“
Kampaň, jejíž prim hraje slovo „zažívání“, je téměř roční prací na úpravě směřování značky tak, aby firma dokázala lépe komunikovat množství benefitů, které její produkty nabízí. Cílem je částečný repositioning značky a širší povědomí mezi zákazníky. Zároveň se jedná o první čistě brandovou kampaň založenou na hlubším poznání cílové skupiny a prohlubujícím vztahu se zákazníkem.
„V souladu s ambiciózním cílem podpořit rozvoj značky a posílit její pozici na trhu jsme vyvinuli komplexní marketingovou strategii, která se zaměřuje na tři hlavní oblasti: zvýšení povědomí o značce, zvýšení penetrace na trhu a dosažení meziročního finančního růstu obratů o 15–20 % při přibližném zachování ziskovosti firmy,“ říká Anna Mejsnarová, Head of Strategy z agentury Taste, a dodává: „Nová strategie, vytvořená na základech redefinované značky renomovaným marketingovým specialistou Karlem Novotným a jeho agenturou brand.family, je založena na hlubokém porozumění potřebám zákazníků a na emocionálním propojení s pejskaři. Naším cílem je, aby pejskaři vnímali krmivo Yoggies nejen jako prostředek k výživě svých psů, ale především jako prostředek k vytváření společných a nezapomenutelných zážitků.“ „Právě pnutí mezi vědeckým přístupem k výrobě špičkového krmiva a závalem emocí kolem jeho užitku — tedy šťastná rodina se šťastným psem, byl hlavní motor repositiongu značky. Hledali jsme optimální mix mezi raciem a emocí tak, aby přes všechno skvělé zažívání s rodinou bylo stále na čelním místě i to zažívání zdravotní,“ doplňuje Karel Novotný, majitel Brand Family s.r.o.

Hlavní motto: Život se nepočítá na dny, ale na zážitky

Srdcem strategie je klíčová myšlenka: Život se nepočítá na dny, ale na zážitky. Yoggies chce, aby pejskaři vnímali každý okamžik strávený se svými psy jako neopakovatelnou příležitost ke společným dobrodružstvím a radostem. Proto představuje koncept ZAŽÍVÁNÍ, který je založen na dvojsmyslu. Krmiva Yoggies jsou prostředek ke zdravému trávení, které vede k prodloužení a zpestření společného „zažívání“ života s chlupatými přáteli.

„I když rosteme, v srdci jsme pořád malá rodinná firma. Co nám zatím chybí v mediálních rozpočtech, nahrazujeme autenticitou komunikace a kvalitou našich produktů. Díky spolupráci s profesionály věříme, že se dostaneme do povědomí mnoha nových zákazníků. Zároveň věříme, že naše komunikace rozdmýchá v lidech touhu po skvělém zažívání v jakékoliv interpretaci tohoto našeho klíčového slova.“ doplňuje Jiří Švihálek ml., CMO Yoggies.

Tato myšlenka podtrhuje vše, co Yoggies dělá. Na první, druhém i třetím místě jsou totiž psí a kočičí parťáci a přes to ve firmě nejede vlak. Veškeré produkty jsou vyvíjeny s nejlepšími veterináři a výživáři. Než se jakýkoliv produkt dostane na trh, musí projít sérií tvrdých testů, v čele s ochutnávkou samotnými majiteli (a následně i jejich psy). Tento proces zaručuje, že cokoliv opustí kuchyni Yoggies, je bez chemie, konzervantů a dalších psům a kočkám škodlivých látek. Naopak veškeré produkty jsou vyvážené, plné živin a v neposlední řadě se po nich většina psů olizuje až za ušima.
Firma Yoggies nevznikla kvůli byznysu, ale záchraně štěněte

A proč byste jim měli toto všechno věřit? Firma Yoggies totiž vznikla kvůli záchraně otráveného štěněte, nikoliv kvůli byznysu. V této náročné situaci se majitel snažil nalézt lék, který by Roxyho uzdravil. Avšak v té době narazil na nedostatek kvalitního krmení, které by bylo vhodné pro obnovu Roxyho zdraví. Tento nedostatek vyústil v rozhodnutí pana Švihálka zajistit svému psu optimální stravu, která by mu pomohla se zotavit.

Tím se započala cesta výroby jogurtu pro psy, která přerostla až k výrobě vlastního, vysoce kvalitního krmiva. Během tohoto procesu si majitel postupně uvědomil, že zdraví a pohoda psa začínají v jeho misce, a tak je dodnes v jádru firmy zakódována kvalita surovin, postupů, a také to, že do krmiva nepatří umělá dochucovadla ani konzervanty. Toto se stalo a stále je základním pilířem filozofie firmy Yoggies, která věří, že správná výživa je základním kamenem pro zdravý a šťastný život psů.

www.yoggies.cz

Text: Jiří Švihálek ml.
Foto: Tereza Štouračová, Overhere