FacebookInstagramLinkedIn
KategorieBrandsStories

Volkswagen Užitkové vozy spustil kampaň „Moje cesta“

28.01.2019

Volkswagen Užitkové vozy vypráví ve své nové kampani „Moje cesta“ příběhy svých zákazníků. Květinářka a zahradnice nedá dopustit na své kompaktní, ale zároveň obratné Caddy. Transporter je již mnoho let jasnou volbou pro záchranné služby, zatímco Multivan je ideálním všestranným automobilem pro velkou rodinu i podnikání, což dosvědčí spolumajitel firmy Kytary.cz. Čím dopravit veškeré potřebné zásoby i s rodinou na Českou poštovnu na Sněžce? Pro majitele nejvýše umístěné budovy v České republice je odpověď jasná: Amarokem.

Volkswagen Užitkové vozy spustil kampaň „Moje cesta“

„Naše nová kampaň ‚Moje cesta‘ představuje čtyři výjimečné osobnosti z řad českých podnikatelů a živnostníků. Jejich příběhy a životní cesty jsou odlišné, ale v jednom společném bodě se protínají: při naplňování svých odvážných snů se spoléhají na modely značky Volkswagen Užitkové vozy,“ říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. V rámci kampaně ‚Moje cesta‘ seznamujeme veřejnost s příběhy našich zákazníků, pro něž jsou robustní a praktické automobily s logem VW nepostradatelnou oporou v jejich každodenním pracovním i osobním životě. Spolehlivým parťákem pro cestu na vrchol.“

Milan Blaha je majitelem České poštovny na Sněžce, nejvýše umístěné budovy v České republice. Milan má při svém dobrodružném podnikání oporu nejen ve své rodině, ale také v Amaroku, jímž vozí třikrát týdně nahoru veškeré potřebné zásoby. Cesta do údolí a zpět na Sněžku bývá ve velmi proměnlivém horském počasí a prostředí často spojená s překonáváním nepředvídatelných překážek. Milanovo motto však zní: „Nenechat se nikdy zastavit“.

Pavel Komárek musí vždy dorazit včas a ve své práci záchranáře pokaždé odevzdává naprosté maximum. „Jakmile nás zavolají, jsme do minuty na cestě,“ říká záchranář Pavel. Pro záchranné služby je naprostá spolehlivost prioritou číslo jedna. I proto nedá Pavel dopustit na Transporter.

Vladimír Myslík žije hudbou, kolem níž se točí i jeho podnikání. Pro otce čtyř dětí je však neméně důležitá také jeho rodina. I díky Multivanu se spolumajiteli největšího českého obchodu s hudebními nástroji daří nalézat dokonalou souhru mezi pracovním a rodinným životem.

Iva Koželuhová vozí svým zákazníkům omamně voňavou, ale také křehkou krásu. Květinářka a zahradnice, která začínala podnikat v kuchyni panelového bytu, musí při svém podnikání zvládnout víc než ostatní. V tom Ivě maximálně pomáhá kompaktní, ale zároveň obratné Caddy. A to mimořádně úspěšně, protože Ivinin vozový park čítá již pět vozidel a její tým má na starosti desítky zahrad.

Příběhy jednotlivých aktérů včetně krátkých videí a dalších informací naleznete na www.vw-mojecesta.cz.

 

 

Značka Volkswagen Užitkové vozy:

„Nabízíme našim zákazníkům na celém světě nejlepší řešení pro přepravu.“ Volkswagen Užitkové vozy nese jako samostatná značka v koncernu Volkswagen globální zodpovědnost za vývoj, výrobu a prodej lehkých užitkových vozů, přičemž vyrábí modelové řady Transporter, Caddy, Crafter a Amarok. Volkswagen Užitkové vozy vypracovává v dialogu se svými zákazníky vhodné koncepce vozidel, jakož i telematická a logistická řešení pro šetrné využívání zdrojů s nejvyšší možnou efektivitou. V roce 2017 prodala značka cca 498 000 lehkých užitkových vozů, které vyrábí v závodech Hannover (D), Poznań (PL), Września (PL) a Pacheco (ARG). Volkswagen Užitkové vozy má na celém světě více než 21 000 zaměstnanců, včetně 14 000 zaměstnanců v závodě Hannover.

Novinka! Informace o všech aspektech výrobního závodu v Hannoveru naleznete na:

https://www.facebook.com/VolkswagenNutzfahrzeugeMeinWerk/

Volkswagen Užitkové vozy spustil kampaň „Moje cesta“
Vladimír Myslík & Multivan
Volkswagen Užitkové vozy spustil kampaň „Moje cesta“
Iva Koželuhová & Caddy
Volkswagen Užitkové vozy spustil kampaň „Moje cesta“
Milan Blaha & Amarok
Volkswagen Užitkové vozy spustil kampaň „Moje cesta“
Pavel Komárek & Transporter