FacebookInstagramLinkedIn
KategorieBrandsStories

Svět Nespresso opět součástí týdne designu Designblok 2018

22.10.2018

Svět prémiové kávy Nespresso a unikátního designu se opět propojuje během týdne designu v rámci jubilejního 20. ročníku Designblok 2018. Nespresso jako oficiální partner akce ji vždy dokáže inovativním způsobem propojit se světem kávy.

Svět Nespresso opět součástí týdne designu Designblok 2018

Během letošního svátku designu tak představí svůj enviromentální přístup a odhodlání, se kterým realizuje svůj závazek trvalé udržitelnosti. Nespresso připravilo každému, kdo si přijde během Designbloku vychutnat kávu Nespresso, intenzivní estetický a hlavně vizuální zážitek. Kreativní koncept a samotný krátký artový snímek, který zde značka představí, vznikl ve studiu Amazing Company pod vedením producentky Petry Ondřejkové a odhaluje společenskou zodpovědnost a smysluplnost recyklace aluminiových kapslí Nespresso. Režisérem spotu z Designbloku se stal Luboš Rezler, mladý a nadějný režisér, kterého Petra Ondřejková objevila v rámci soutěže Young Directors, jež v rámci Asociace producentů pořádá.

„Kvalita kávy, kterou nabízíme našim zákazníkům, je pro nás důležitá. Abychom byli schopni garantovat její nejvyšší kvalitu a zachovat její maximální čerstvost, používáme pro balení hliníkové kapsle, které splňují nejpřísnější kritéria. Hliník je navíc 100% recyklovatelný. Nespresso recykluje hliníkové kapsle již od roku 1991 a lokálně s místním partnerem od roku 2014. Je však důležité použité kapsle získat od našich zákazníků zpět k recyklaci,“ komentuje Andrea Petrová, marketingová manažerka Nespresso.

Právě na zvýšení povědomí o recyklaci hliníku a svého recyklačního programu se značka zaměřuje, a téma je proto nedílnou součástí filmového snímku prezentovaného na Designbloku. Nespresso v těchto dnech představuje jedinečný produkt, ikonický kapesní nůž Rybička vyrobený z recyklovaných hliníkových Nespresso kapslí. Na střenky tohoto nože jich bylo použito 35. Výroby této limitované edice se ujala česká nožířská firma Mikov, s.r.o. a moderní, čisté linie designového nožíku navrhlo studio Olgoj Chorchoj pod vedením Michala Froňka. Design podtrhuje vlastnosti použitého materiálu a silueta nože jasně prozrazuje, podle jaké předlohy je nůž navržen.
Tisíc kusů bude k dostání za 500 Kč v Nespresso Boutiques a na e-shopu Nespresso www.nespresso.com. Výtěžek z prodeje tisíce kusů poputuje na Nadaci Terezy Maxové dětem, konkrétně na pomoc ženám s dětmi v azylových domech, aby mohly začít nový život.

Více na www.nespresso.cz/recyklace

Zdroj : WS Czech