FacebookInstagramLinkedIn
KategorieBrandsStores

Realitní trh pod značkou koncepčnosti

09.08.2021

Skupina HH MG provozuje na českém trhu unikátní obchodní model pod značkami RE/MAX 4 YOU, RE/MAX COMMERCIAL a CONCIERGE REAL ESTATE SERVICES.
Realitní trh u nás prochází neustálými změnami a vývojem a této příležitosti skupina využila a postavila propracovaný koncept RE/MAX MULTIBRAND, který jí umožňuje obsluhovat různé typy klientů, poskytovat různé služby a realizovat různé druhy nemovitostí.

Realitní trh pod značkou koncepčnosti

V myšlenkách měl tento koncept Mirek Herain již před deseti lety, ale vše dobré musí řádně dozrát... Prošel si realitním trhem od makléře, ale do svého vyššího zájmu přivedl nynějšího druhého společníka skupiny HH MULTIBRAND GROUP a.s. – Pavla Hassmana. Z obou příjmení tedy pochází dvě „H“ v názvu skupiny, která vznikla s vizí stát se 1. volbou na realitním trhu pro zákazníky a makléře. Koncept, založený na franchisové platformě, dokáže obsloužit realitní trh komplexně.

B2C residenční značka RE/MAX 4YOU
Prostřednictvím residenční značky RE/MAX 4 YOU obsluhuje skupina rodiny i jednotlivce, plní jejich přání a sny o bydlení. Představuje největší síť skupiny, s pobočkami v Praze, Mělníce, Benátkách nad Jizerou, Chomutově, Lounech a Žatci. Zhruba z 90 % poskytují certifikovaní realitní makléři trhu realitní služby a zbývajících 10 % poradenské služby, z nich nejběžnějším typem jsou třeba odhady nemovitostí .
B2B komerční značka RE/MAX COMMERCIAL
Prostřednictvím specializované značky RE/MAX COMMERCIAL, kterou skupina v ČR zastupuje, obsluhují komerční specialisti firmy, společnosti i podnikatele a plní jejich požadavky týkající se prostor pro podnikání. Centrála je v Praze a operuje po celé ČR prostřednictvím detašovaných specialistů. Tento brand se zabývá realitní činností už jen zhruba ze 60 % a ze 40 % poskytuje odborné poradenství a expertní služby. To představuje nejrůznější expertízy, studie proveditelnosti a využitelnosti, tržní ocenění, zkrátka různé finančně analytické projekty a studie, které představují pomoc především pro malé a středně velké podnikatelské subjekty.
V.I.P. značka CONCIERGE REAL ESTATE SERVICES
Prostřednictvím služby CONCIERGE SERVICES (End-To-End a privátní služby) využívá skupina prémiovou značku CONCIERGE REAL ESTATE SERVICES, která se zaměřuje na VIP klienty z řad jednotlivců, rodin, podnikatelů, firem i společností. Klientům touto nadčasovou službou CONCIERGE poskytuje neočekávané zážitky z průběhu a výsledků poskytovaných především e-realitních a doplňkových služeb.
Nejen klientská, ale i atraktivní pracovní příležitost!
Tři brandy tvořící tři pilíře HHMG umí zprostředkovat téměř všechny služby kolem realit. Obslouží defacto každou cenovou hladinu. Koncept je takovým trychtýřem na trhu, má myšlenku, koncepci i vizi jak ho dál rozšiřovat. Je atraktivním partnerem nejen pro všechny, kterých se týká nebo bude týkat nějaká životní změna, a tudíž nějaké realitní řešení, ale hlavně v současné době, kdy i v manažerských řadách se neodvratně blíží masové propouštění, je také zajímavým místem profesního uplatnění! Koncept má zavedené a celosvětově známé značky RE/ MAX, jasnou strukturu, dobrou filozofii a potenciál pro rozvoj. Pro takovou skupinu je vždy lákavé pracovat! Lze do ní vstoupit jako podnikatel, avšak s propracovanou podporou a zázemím, které je v lecčem podobné zaměstnaneckému poměru. Možnost vybudování společné pobočky na konceptu RE/MAX je příležitostí, která je oceněna bonusem nákladové efektivity a maximalizovaných výnosů, a představuje tak prověřenou podnikatelskou dráhu s nízkým rizikem neúspěchu. Ale i investorům má skupina co nabídnout. Nabídka neveřejných investičních příležitostí po celé ČR, zaměřených především na změnu využitelnosti původních staveb, vytváří atraktivní potenciál pro malé a středně veliké stavební firmy a investory. Jakákoliv životní situace je spouštěčem v nemovitostech, ale i spouštěčem potřeby pro změnu pracovního místa. To jde ruku v ruce a to je vizí skupiny – komplexnost v realitách a velký potenciál spolupráce a spolupodnikání.
Jejím cílem je zodpovědně a profesionálně kultivovat a technologicky inovovat fungování realitního trhu tak, aby společně se svými lidmi dosáhli dlouhodobého růstu a prosperity. Oba společníci - Mirek Herain a Pavel Hassman, inspirují vlastním přístupem a dodržováním firemních hodnot.
www.hhmg.cz

Realitní trh pod značkou koncepčnosti
Mirek Herain
Realitní trh pod značkou koncepčnosti
Pavel Hassman