FacebookInstagramLinkedIn
KategorieBrandsStores

Setkání dvou ikonických značek: Tic Tac® a Coca-Cola®

27.01.2020

Skupina Ferrero s velkou hrdostí uvádí na český trh novinku Tic Tac Coca-Cola: výsledek jedinečné spolupráce mezi dvěma ikonickými značkami. Díky této spolupráci přináší Tic Tac úplně poprvé Coca-Cola na trh s balenými cukrovinkami, v podobě prvního dražé nabízejícího osvěžení Coca-Cola. Tato speciální edice bude v prodeji během několika nadcházejících měsíců, a to ve více než 70 zemích po celém světě.

Setkání dvou ikonických značek: Tic Tac® a Coca-Cola®

S novinkou Tic Tac Coca-Cola si spotřebitelé mohou dopřát bezkonkurenční chuťový zážitek, který spojuje osvěžení Coca-Cola s ikoničností značky Tic Tac. Obě značky jsou oblíbené po celém světě, protože lidem nabízejí perfektní příležitost podělit se s ostatními, být spolu a osvěžit se.

Tato exkluzivní limitovaná edice se představí s pomocí 360° mezinárodního integrovaného komunikačního plánu, včetně speciální televizní kampaně a komplexních komunikačních aktivit online a na sociálních sítích.

V České republice bude Tic Tac Coca-Cola (18 g, 49 g, 98 g) v prodeji od začátku února.