FacebookInstagramLinkedIn
KategorieBrandsStores

CREATIVE PRO – Společně s klienty tvoříme eventy, které přináší unikátní zážitek

10.12.2019

CREATIVE PRO je stále více oslovováno s projekty, jejichž samotné zadání vzniká na základě „co-creation“ agentury s klienty. Úzká spolupráce již od začátku umožňuje vytvářet eventy a řešení, které jsou v souladu s celkovou strategií zadavatele a naplní požadované cíle.

CREATIVE PRO – Společně s klienty tvoříme eventy, které přináší unikátní zážitek

Jednou z těchto oblastí je také retail, kterému se v poslední době věnuje především díky značce adidas. Retail už dávno není jen o vystavování zboží. CREATIVE PRO spolu se svými klienty objevuje zcela nové úrovně a umí vytvořit zážitek spojený se značkou.

Zaměříme se na ukázky projektů, které se týkají právě retailu a kde agentura posunula hranice očekávání.

„Prvním projektem je adidas Nite Jogger, kde jsme díky jedinečné technologii představili nový produkt na trhu v prodejnách Footshop v Praze a na eventu v Budapešti a Bratislavě,“ uvádí Světlana Mečiarová, Managing Partner CREATIVE PRO Praha. „Pre-event aktivita je nedílnou součástí eventu a už ta musí být jedinečná a inspirativní. Zvolili jsme balíček pro vybranou skupinu influencerů, celebrit a žurnalistů, kteří dostali kromě personifikované pozvánky na event i tenisky, reflexní pásku a zážitkové odprezentování reflexních prvků přes AR technologii.

Na samotném experience eventu jsme tenisky adidas Nite Jogger představili pomocí obrovské interaktivní obrazovky, přičemž klíčový element, nové lifestylové tenisky od adidas Originals, byla reflektivita. Na první pohled zákazník viděl jen temnou siluetu tenisky. Pokud však k obrazovce přistoupil, v určitém okamžiku se aktivovala a interaktivně reagovala na pohyb hlavy, přičemž světlo postupně odhalovalo celou tenisku a její reflexní prvky."

Dalším projektem z dílny CREATIVE PRO Praha bylo otevření unikátního sportovního prostoru RUNBASE Prague.

„Spolu s naším klientem adidas jsme posunuli brand experience na nový level,“ vysvětluje Světlana Mečiarová. „Z pravidelných běžeckých výběhů jsme postoupili až k unikátnímu brandovému sportovnímu prostoru. Přímo na místě si sice tenisky nekoupíte, ale je to mnohem víc než obyčejný show-room. RUNBASE Prague je multifunkční sportovní prostor, který přibližuje běžcům a zákazníkům kulturu značky adidas.

Podařilo se nám vybudovat prostor nejen pro cvičení a zázemí sportovců, ale také pro obrovskou prezentaci značky a jejích hodnot. Strategií RUNBASE Prague je poskytovat všechny tréninky zdarma, stačí se zaregistrovat přes aplikaci. Zákazník, který přemýšlí, že začne běhat, a neví, jaké vybavení si koupit, dostane full service na jednom místě. Poradenství od profi trenérů, motivaci, představení produktů, testování a pomoc s výběrem. RUNBASE Prague mění neběžce na zákazníky, hobby běžce na opakované zákazníky a ambasadory značky.

Projekt fittingu RUNBASE Prague jsme připravovali necelý rok a vlastní stavbu jsme zvládli díky skvělé spolupráci se společností Tétris a.s. za 2,5 měsíce. Lokalitu jsme vybírali tak, aby se v ní vyskytovala naše cílová skupina (18–35, mladí aktivní lidé), byla lehce dostupná a zároveň byla v blízkosti běžeckých tras. Karlín nám v tomto výborně vyhovoval. RUNBASE Prague je blízko metra, nedaleko běžeckých tras podél Vltavy a v jedné z nejrychleji se rozvíjejících lokalit v Praze. Vzhledem k množství kancelářských budov v bezprostřední blízkosti jsme věděli, že můžeme zařadit i tréninky kolem 12. hodiny během poledních přestávek a využít tak prostor naplno.

Prostor jsme přebírali jako shell & core. Aby vyhovoval požadavkům značky a především jeho uživatelům, museli jsme vybudovat veškeré rozvody sítí, včetně VZT a RTCH, sociální zařízení, šatny, sprchy, zónu na cvičení, ale i odpočinek. To znamená, že jsme vlastně stavěli fitko, komerční showroom a komunitní prostor najednou.

Celý prostor vyžadoval detailní promyšlení a skloubení mnoha aspektů, jako například speciální podlahu na cvičení a podlahu ve zbylém prostoru tak, aby splňovaly vysoké nároky na zátěž jak sportovní, tak na běžný provoz. Třízónové ozvučení umožňuje oddělit jednotlivé zóny pro aktuální potřeby provozu, ostatní AV média v prostoru i během přednášek. Obecně jsme tak zajistili celkovou flexibilitu prostoru pro lehce a rychle měnitelný rozvrh komunity adidas Runners.

Další velkou výzvou bylo pro nás také vymyslet vizuální propojení celého prostoru s identitou adidas Runners. Vznikl tak unikátní, moderní a lehce industriální prostor, domov běžecké komunity adidas Runners. Veřejnosti se RUNBASE Prague představila na slavnostním otevření 26. 9. 2019. Takže neváhejte a přijďte sami zažít RUNBASE Prague.“


„Věříme, že brandy a story mají velký potenciál dělat stále více nestandardní zážitkové projekty a vnímají CREATIVE PRO jako silného partnera pro co-creation,“ dodává závěrem Světlana Mečiarová, Managing Partner CREATIVE PRO Praha.

CREATIVE PRO (CZ) s.r.o.
Révová 241/4, 100 00 Praha, Česko
prague@creativepro.agency
www.creativepro.agency

123 movies