Název agentury spojuje dvě klíčová slova podstatná pro její činnost. BRAND odkazuje na Brandýs nad Labem, kde má agentura od svého vzniku kancelářské a logistické zázemí. Samozřejmě také odkazuje na brand/logo klientů, pro které agentura připravuje nové návrhy a nápady. BRAND CONCEPT se snaží, aby byla jejich práce systematická a jednotlivé návrhy tak mohly tvořit určitý CONCEPT, tedy mohly na sebe navazovat a časem tvořit například větší celky/kolekce.
Agentura se specializuje na reklamní předměty a firemní dárky. V její nabídce je více než 30 000 katalogových reklamních předmětů od předních evropských distributorů v různých kategoriích. Od psacích potřeb, přes sportovní vybavení, outdoorové vychytávky až po například značkový textil. Mezi těmito předměty je možné najít i výrobky předních světových značek, jako jsou Victorinox, Moleskine, Parker, Watermann, Samsonite, Philips, Slazenger, Thule atd.
Mimo katalogové předměty nabízí agentura i tailor made dárky – tedy návrhy a výrobu dárků na zakázku přesně podle přání klienta. Finální produkce je zadávána u specializovaných výrobců v Evropě nebo v Asii. Klient tak dostává originální reklamní předmět, který přesně odpovídá jeho požadavkům, barevnosti atd. a jasně se tak dokáže odlišit od konkurence.
V průběhu svojí činnosti se společnosti BRAND CONCEPT podařilo vybudovat silnou pozici na domácím trhu a navázat dlouhodobou spolupráci s významnými klienty, jakými jsou například ŠKODA AUTO, SIEMENS, T-MOBILE, NESTLÉ, MERCEDES, HARTMANN RICO, PPL, ING a další.
Eshopová řešení & fullservis
V Brandýse nad Labem má BRAND CONCEPT zázemí pro transferový potisk a kompletní balicí a logistické služby. Samostatnou kapitolou, ale také trendem, je přechod do online světa i v reklamních předmětech. BRAND CONCEPT nabízí klientům vlastní eshopová řešení, která jsou kompatibilní například i se systémem SAP nebo MEPLATO. Tato řešení mohou klienti využít pro nákup i distribuci reklamních předmětů přes B2B kanál (distribuce na pobočky, OZ atd.), ale i pro distribuci například ke svým zaměstnancům nebo koncovým zákazníkům (B2C).
BRAND CONCEPT nabízí pod jednou střechou svým klientům full servis v oblasti dárkových a reklamních předmětů (B2B nebo B2C eshop, kvalitní kreativu, produkci samotných dárků, dárkové balení, kompletaci zboží pro další distribuci po ČR i Evropě, uskladnění).
A čím se mohou pochlubit?
Rok 2021 byl pro společnost BRAND CONCEPT nejúspěšnější, ale i nejtěžší v historii. Společnost se stala v tomto roce ABSOLUTNÍM VÍTĚZEM oborové soutěže HVĚZDA 3D REKLAMY. Celkem v této soutěži získala již 16 ocenění. Dokázali uspět napříč jednotlivými kategoriemi (reklamní textil, manažerský dárek, aplikace loga, reklamní gastronomie…), což jim potvrdilo, že soustředit se na široké portfolio výrobků je správné rozhodnutí a že jsou tak schopni v celé šíři sortimentu držet krok s konkurencí.
V roce 2021 BRAND CONCEPT získal i ocenění Czech Business Superbrands 2021 a spustil vlastní tiskové zázemí pro transferový tisk na textil. I přes velmi složitou situaci s pandemií covid-19 v roce 2021 se agentuře podařilo zvýšit obrat o 30 % oproti roku 2020.
Reklamní předměty z Brandýsa se objevují v distribuci u klientů nejen po celé Evropě, ale i Asii, Austrálii nebo na Novém Zélandu. Dárky od BRAND CONCEPT dělaly radost na MS v hokeji, Tour de France, Vueltě. V BRAND CONCEPT připravili dárky například i pro České předsednictví EU 2022 nebo pro Cirque de Solei.
Srdeční záležitost – TERIBEAR
Kolekce TERIBEAR limited edition, kterou BRAND CONCEPT připravuje ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové dětem, je pro společnost srdeční záležitostí. Na trh se podařilo uvést kolekce dárků, díky kterým mají firmy možnost podpořit opuštěné a znevýhodněné děti. Při přípravě na těchto kolekcích spolupracovala agentura BRAND CONCEPT s designéry a držiteli Grand Czech Design Vladimírem Žákem, Romanem Vrtiškou, Rony Pleslem nebo přední českou návrhářkou Klárou Nademlýnskou. Díky kolekcím TERIBEAR limited edition se podařilo celkem získat částku převyšující 1 850 000 Kč na podporu dětem, kterým pomáhá Nadace Terezy Maxové dětem. BRAND CONCEPT si také váží práce neziskových organizací Člověk v tísni a Paměť národa, proto se snaží i jejich činnost dlouhodobě podporovat.
„Zodpovědně“ bylo v době vzniku nadčasové, dnes nutné
Již od začátku se BRAND CONCEPT snaží do své práce zahrnout i koncept udržitelnosti, který se dnes stal z módního trendu v podstatě standardem. Jednatele společnosti, Ondřeje Hrušky, jsme se zeptali, jak tuto cestu udržitelnosti naplňují?
„V aktuální nabídce máme cca 20 % výrobků z recyklovaných nebo snadno rozložitelných materiálů. Portfolio prodávaných značek jsme rozšířili o značky NEUTRAL, IMPACT a kolekci dárků WOW. Pro výrobu textilu značky NEUTRAL platí nejvyšší sociální, etická a ekologická kritéria. Udržitelná kolekce WOW představuje reklamní dárky vyrobené cirkulárním nebo 100% FairChain způsobem. Značka IMPACT, se specializuje na 100% sledovatelnost recyklovaných materiálů a maximální úsporu spotřeby vody při samotné výrobě. Je to nové, moderní, inovativní, udržitelné a… především zelené!
Vzhledem ke stále většímu zájmu o BIO a FAIRTRADE výrobky zařazujeme do své nabídky i reklamní předměty v této kvalitě především od českých regionálních výrobců, malých rodinných firem nebo chráněných dílen. Za to nejjednodušší, co můžeme udělat, považujeme důslednou recyklaci odpadu ve svém skladu a využití recyklovaných spotřebních materiálů,“ uvádí v závěru výčtu ohleduplných aktivit k životnímu prostředí Ondřej Hruška.
Stále nové invence
Kde bere tým BRAND CONCEPTu neustálé inspirace a motivace? „Naše společnost se pravidelně účastní zahraničních veletrhů v Evropě i Asii, kde jsme schopni sledovat trendy, přenášet je do své nabídky a zároveň navazovat nové dodavatelské vztahy. I díky těmto pravidelným návštěvám veletrhů (ne vše se stále zvládne přes internet) je náš tým schopen zadat klientům výrobu speciálních reklamních předmětů od Skandinávie, přes celou Evropu, Turecko, Indii až po východní Asii“, prozradil nám jednatel společnosti.
S úsměvem
„I po 11 letech nás naše práce baví a stále se snažíme, aby vše běželo s úsměvem, což nás utvrzuje, že jdeme správnou cestou. S Brandýsem nad Labem jsme úzce spjatí od úplného začátku, proto se snažíme každý rok podpořit i lokální aktivity z oblasti kultury, sportu nebo volnočasových aktivit dětí, ať se jedná o Městskou knihovnu, kino, Festival sportu nebo organizaci Skaut či Sokol“, dodává závěrem Ondřej Hruška.