Vytvářejte budoucnost vody se značkou GROHE!

GROHE je přední světová značka pro kompletní koupelnová řešení a kuchyňská vybavení. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižní japonské obchodní skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý produkt značky GROHE nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji.

Voda je zdrojem života, požitku i zábavy – proto se stala sama o sobě významnou inspirací celého produktového portfolia značky GROHE.
Historie jedné z nejúspěšnějších firem, pohybující se na poli vývoje a tvorby sanitární techniky, se začíná psát již v roce 1936, když Friedrich Grohe kupuje ocelárnu v německém Hameru a zaměřuje se na výrobu vodovodních baterií. Během více než osmdesáti let své existence se společnosti GROHE podařilo stát se špičkou na globálním sanitárním trhu. Značka nyní působí nejen v Evropě, ale také v Americe, Asii a Africe.

Pečeť kvality „Made in Germany“

V průběhu let se mnoho designových řad stalo renomovanými stálicemi sanitárního průmyslu, jejichž vlastnosti podtrhují expertizu a technologické know-how této tradiční německé značky. Příkladem lze uvést baterie z řady GROHE Eurosmart, termostatické sprchové baterie GROHE Grohtherm nebo sprchy a sprchové systémy z řady GROHE Euphoria a Tempesta.
Inovace, design a vývoj jsou spolu úzce propojeny a slouží jako základní pilíř úspěchu značky. Vše probíhá pod taktovkou interního designového teamu, který je tak schopen dodržet přísné výrobní standarty s ohledem na nadčasový design a vysoký uživatelský komfort.
GROHE od svého založení vyvíjí také nové kategorie produktů. Jsou jimi například kuchyňské systémy GROHE Blue, které poskytují filtrovanou, perlivou či neperlivou vodu přímo z kohoutku nebo systémy GROHE Red, které nahrazují funkci rychlovarné konvice a nabízí tak unikátní možnost získat vroucí vodu přímo z baterie. Mezi další technologické novinky patří intuitivní ovládání sprch či baterií pomocí tlačítek GROHE SmartControl a nebo také první 3D vytištěná vodovodní baterie na světě – GROHE Icon 3D, která reflektuje nejmodernější výrobní postup.
GROHE zaměstnává přes 7 000 zaměstnanců ve 150 zemích světa – 2 600 z toho v Německu. Výsledkem je, že produkty GROHE nesou pečeť kvality „Made in Germany“.

Design ověnčený oceněními

Jen v průběhu posledních deseti let potvrdilo jedinečnost produktů GROHE více než 490 ocenění za design a inovativní technologie, ale také za udržitelný rozvoj. Společnost GROHE jako první ve svém odvětví získala ocenění CSR Award německé spolkové vlády a ocenění German Sustainability Award 2021 v kategoriích „Zdroje“ a „Design“.
Design je pro společnost GROHE klíčovou oblastí, která snoubí rovnováhu mezi formou a funkcí. Dokonalá kombinace ergonomie, funkčnosti a estetiky má za cíl dopřát zákazníkům jedinečný zážitek z používání produktů značky GROHE.
Tato snaha již přinesla své ovoce v podobě milionů spokojených zákazníků po celém světě a 28 ocenění Red Dot, z čehož tři představují cenu nejvyšší, a to Red Dot „Best of the best“. Důsledné držení tohoto směru znamenalo vylepšení pozice společnosti GROHE o neuvěřitelných 104 míst ve výročním žebříčku iF, což představovalo největší posun v historii celého žebříčku.

Udržitelná budoucnost s příslibem GROHE

Omezené zdroje energie a vody představují pro značku GROHE výzvu a zároveň závazek vůči planetě i budoucím generacím. GROHE proto jde příkladem směrem k udržitelné budoucnosti. Soustředí se na vývoj inovativních technologií, díky kterým se péče o životní prostředí stane nejen samozřejmou, ale také přitažlivou pro všechny. Příkladem je technologie GROHE Ecojoy, která dokáže ušetřit až 50 % vody bez nutnosti omezení uživatelského chování.
Udržitelný přístup společnost GROHE také přijímá v rámci výrobního procesu. Od roku 2020 je celosvětová výroba této společnosti zcela uhlíkově neutrální. Do roku 2025 je také její ambicí úplná eliminace jednorázových plastů v baleních.

Více informací naleznete:

www.grohe.cz