Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Vítězové soutěže Franchisa roku

Na výroční členské schůzi České asociace franchisingu byly vyhlášeny výsledky soutěže Franchisa roku.
Držitelem titulu Franchisor roku se v letošním 5. ročníku stal koncept Cross Cafe. Vydobyl si rovněž v internetovém hlasování Cenu veřejnosti. Cenu ČAF za podporu a rozvoj franchisingu, kterou uděluje Správní rada ČAF, obdržel U.S. Commercial Service| American Embassy.
Porota soutěže udělila i další ceny. Cenu úspěšný zahraniční franchisový koncept obdržel TAB Board. Úspěšný franchisový koncept řízený ženou přísluší projektu Systém asistovaného hubnutí, řízený paní Lenkou Náměstkovou. Ocenění původní čeká franchisová značka patří konceptu Solodoor a titulem mladý franchisor byl oceněn koncept Body express.

Hlavním cílem soutěže Franchisa roku je popularizace franchisového způsobu podnikání. Soutěž chce cíleně udělit ocenění těm konceptům, které představují kvalitu na trhu, mají dobré výsledky a dodržují pravidla Evropského kodexu etiky franchisingu. Organizátorem soutěže je nezisková profesní organizace Česká asociace franchisingu (ČAF), která na národní úrovni sdružuje poskytovatele franchisingu a jeho odborníky. Časopis Brands&Stories je každoročním mediálním partnerem soutěže.

Franchisor roku

Vítězem pátého ročníku v kategorii Franchisa roku se tak stal po absolvování osobní obhajoby před porotci soutěže český franchisový koncept CrossCafe.

CrossCafe je česká síť kaváren původem z Plzně, kde v roce 2007 byla otevřena první kavárna. Odtud se kavárny úspěšně rozrostly do celé České republiky. Dnes má značka Cross Cafe 24 kaváren v 11 českých městech.
Základem úspěchu je prémiová káva a lahodné produkty vlastní výroby. Ve většině kaváren si mohou zákazníci vybrat mezi naší tradiční směsí kávy CrossCafe Blend nebo výběrovou jednodruhovou kávou z rodinné italské pražírny.
Z další nabídky jsou to ručně vyráběné dorty a koláče, které vyrábí tým zkušených cukrářů dle vlastních receptů nebo denně čerstvě připravované sendviče s důrazem na kvalitu surovin. Každý den pracovníci CrossCafe naplňují heslo „Pro lepší den…“.
Díky úspěchu české značky CrossCafe pracovníci centrály poskytují znalosti a podporu v podnikání franchisantům, se kterými rozšiřují síť moderních kaváren CrossCafe.