Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Ve velkém stylu a s Hisense!

Naprosto nepřehlédnutelná je několikanásobná prezentace technologické značky Hisense v historickém centru Prahy v obchodním domě Bílá labuť. Výrobky této značky s chytrými technologiemi upoutávají kolemjdoucí přímo ve výlohách, kde jsou špičkové televizory, nejzajímavější multidoor chladničky i skvělé produkty z kategorie laundry. Další produkty značky Hisense přitahují pozornost v atraktivní expozici přímo na prodejní ploše kamenné prodejny Electro World. Prezentací se nese téma ME ve fotbale EURO 2024, které Hisense sponzoruje. V lokální adaptaci se stal tváří kampaně legendární fotbalista Jan Koller.

Hisense je synonymem technologických inovací a kvalitních produktů, které zlepšují život lidí po celém světě. Sportovní marketing je přitom podstatnou součástí globální strategie této značky s přítomností ve více než 160 zemích, a to samé platí i lokálně. Česká pobočka firmy je dlouhodobě partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense – Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR. Nově spolupracuje i s fotbalistou Janem Kollerem.
„Jsme nadšeni, že můžeme uvítat Jana Kollera jako ambasadora značky Hisense pro rok 2024. Jan Koller nejenže reprezentuje výjimečný talent na fotbalovém poli, ale sdílí také naše hodnoty spojené s inovacemi, vůlí vyhrávat a vášní pro sport. Těšíme se na spolupráci s ním a věříme, že toto partnerství posílí naši pozici jako lídra v oblasti elektroniky a domácích spotřebičů,” říká Markéta Haraldsson, brand manažerka značky Hisense v ČR a SR.

Spotřebiče pro lepší zážitek z ME ve fotbale

S ME je spojena celá řada televizorů a dalších spotřebičů Hisense, které nabídnou dokonalý obraz a zvuk i tu pravou atmosféru při fandění v pohodlí domova. Prohlédnout si je můžete mj. právě v Bílé labuti.

Špičkové televizory i multidoor chladničky

Velkou pozornost poutají smart televizory Hisense – ať už jde o špičkové Mini-LED TV s úhlopříčkou až do 110″, nebo o laserové TV s ultrakrátkou projekční vzdáleností. Stejně jako vícedveřové, tzv. multidoor chladničky, se dveřmi do kříže i French Door chladničky se dvěma dvířky a mrazicími zásuvkami; v tomto segmentu je Hisense jedničkou na českém i slovenském trhu. Atraktivní novinkou je čtyřdveřová chladnička s displejem, na kterém jde mj. zrcadlit vlastní obsah nebo streamovat seriály či zápasy z mobilu.

Další spotřebiče, nově i kuchyňská vestavba

V nabídce značky najdete i další velké spotřebiče, konkrétně pokročilé pračky, sušičky a pračko-sušičky. Nově Hisense nabízí i kompletní sortiment vestavných kuchyňských spotřebičů se smart funkcemi a konektivitou. Ty představují novinku roku 2024 a významné oživení kategorie chytrých a designově zdařilých spotřebičů v trendové černé barvě i do luxusnějších kuchyní. Nabídka se velmi rychle rozšiřuje. Vždy překvapí jak atraktivní design, tak do puntíku dotažené funkce včetně konektivity, které pomohou z domova vytvořit příjemné místo, jež ovládáte tak, jak potřebujete.

cz.hisense.com

global.hisense.com