V optikách Fielmann ožívají trendy 70. let

Ikonické designy ve zcela novém pojetí – to je nová kolekce dioptrických i slunečních brýlí Fielmann, která do současnosti přináší trendy 70. let. Nejúspěšnější módní trendy minulosti se periodicky vracejí a ani po desetiletích neztrácejí na oblibě. V optikách Fielmann najdete brýle, které ztělesňují to nejlepší z časů minulých i přítomných. Legendární tvary přepracoval se svým týmem do aktuální podoby zkušený italský designér Marco Collavo, který každoročně vytváří trendové kolekce exkluzivně pro značku Fielmann. 

Výchozí inspirací se staly „oversize“ obroučky 70. let, které jsou přeloženy do designového jazyka současnosti pomocí originálních tvarů a geometrických detailů. Barevnému ladění vládnou teplé podzimní tóny hnědé, jantarové a bordó, doplněné chladnějšími zimními odstíny zelené a tmavě modré. Výsledkem je kolekce, která si nápaditě pohrává s kontrastem včerejška a dneška. Nejmodernější materiály současnosti se setkávají s klasickými tvary, oblé křivky s hranami a čisté linie s hřejivými barvami. Každý model tak představuje vzrušující propojení minulosti a současnosti, vždy v kombinaci s nekompromisní kvalitou. 

Značka Fielmann je lídrem německého trhu na poli maloobchodního prodeje dioptrických i slunečních brýlí a kontaktních čoček. V celé Evropě má téměř 900 prodejen. Čeští zákazníci mohou aktuálně nakupovat brýle z nové kolekce nebo designové modely nejznámějších značek za nejvýhodnější ceny ve třech pražských prodejnách. Po obchodních domech Westfield Chodov a Centrum Černým most se přidává Metropole Zličín. Plány na příští rok počítají s otevřením prodejny v centru Prahy, v ulici Na Příkopě. Celkový počet poboček by měl dosáhnout čísla čtyři. Cílem expanze v České republice je dosáhnout ve střednědobém horizontu celkového počtu 20 prodejen s ročními prodeji 80 000 brýlí a obratem 380 milionů korun.

Nová kolekce, stejně jako celá nabídka dioptrických a slunečních brýlí, je k dispozici nejen v optikách Fielmann, ale také na e-shopu fielmann.cz.