Výchozí inspirací se staly „oversize“ obroučky 70. let, které jsou přeloženy do designového jazyka současnosti pomocí originálních tvarů a geometrických detailů. Barevnému ladění vládnou teplé podzimní tóny hnědé, jantarové a bordó, doplněné chladnějšími zimními odstíny zelené a tmavě modré. Výsledkem je kolekce, která si nápaditě pohrává s kontrastem včerejška a dneška. Nejmodernější materiály současnosti se setkávají s klasickými tvary, oblé křivky s hranami a čisté linie s hřejivými barvami. Každý model tak představuje vzrušující propojení minulosti a současnosti, vždy v kombinaci s nekompromisní kvalitou.
Značka Fielmann je lídrem německého trhu na poli maloobchodního prodeje dioptrických i slunečních brýlí a kontaktních čoček. V celé Evropě má téměř 900 prodejen. Čeští zákazníci mohou aktuálně nakupovat brýle z nové kolekce nebo designové modely nejznámějších značek za nejvýhodnější ceny ve třech pražských prodejnách. Po obchodních domech Westfield Chodov a Centrum Černým most se přidává Metropole Zličín. Plány na příští rok počítají s otevřením prodejny v centru Prahy, v ulici Na Příkopě. Celkový počet poboček by měl dosáhnout čísla čtyři. Cílem expanze v České republice je dosáhnout ve střednědobém horizontu celkového počtu 20 prodejen s ročními prodeji 80 000 brýlí a obratem 380 milionů korun.
Nová kolekce, stejně jako celá nabídka dioptrických a slunečních brýlí, je k dispozici nejen v optikách Fielmann, ale také na e-shopu fielmann.cz.