Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Už 20. rokem realizujeme přání a myšlenky našich klientů. Stále nás to baví a rosteme každým rokem

zleva: Miroslav Hanák, Pavel Zemčík, Lubomír Štancl, Martin Hasilík

Během 20 let vybudovat z původně reklamní agentury společnost zaměřenou na výrobu s ročním obratem 465 milionů a zaměstnávat tak 260 lidí je opravdová jízda. Nahlédněte s námi pod střechu AUTHENTICY. Naší brněnské společnosti, která svými službami a výrobky podporuje klienty ve zviditelnění jejich produktů, pomáhá jim zvýšit prodej a zájem jejich zákazníků o zboží. O úspěchu projektů hovoří jasně tisíce realizací po celé Evropě i světě a desítky ocenění, kterými nás za dobu své existence ohodnotily odborné poroty.

Nová recepce AUTHENTICA

Ptáte se, v čem vlastně spočívá náš úspěch?

„Po celou dobu existence je AUTHENTICA úzce spjata se svými zákazníky, kterým naslouchá jejich požadavkům, přináší jim inovace a realizuje jejich myšlenky a sny. Naším nejčastějším zákazníkem využívajícím nejvíce služeb, je výrobce, který hledá místo na trhu a chce zajímavou formou zviditelnit svůj výrobek nebo značku přímo v místě prodeje,“ zmiňuje Miroslav Hanák, zakladatel, který před dvaceti lety založil společnost o 4 zaměstnancích.
„K tomu je třeba mít kvalitní obal, který bude hezký, příjemný na dotek a bude perfektně komunikovat celou značku i samotný produkt. Dále je potřeba nachystat zajímavé POS materiály, které vytáhnou daný produkt či značku nad ostatní konkurenty a zákazníkovi, který přijde na místo prodeje, řeknou: ‚Neváhej ani vteřinu a domů si odnes právě mě!‘.“

Martin Hasilík, jednatel společnosti, k tomu doplňuje: „Pro maximální zvýšení pravděpodobnosti, že dojde k nákupu vašeho zboží, fungují podpůrné POS materiály i technologie, jako například pohybové senzory, displeje, nebo i zábavná lákadla, kde si zákazník odnáší nejen nový produkt, ale i hezký zážitek. Vždy se zaměřujeme na požadavky klientů a zároveň cílových zákazníků, protože vše musí být perfektně sladěné a jednotlivé typy podpůrných materiálů i komunikačních kanálů se musí vzájemně doplňovat“.

Nové kanceláře na 1 800 m2

Co znamená GLOBAL RETAIL PARTNER?

Martin Hasilík: „Jako první zaměření, které vydrželo vlastně až do současné doby, je RETAIL, tedy v našem případě dekorace, stojany, POS materiály a další. Ostatní části, jako je PRINT a FULFILLMENT, byly dalšími logickými krůčky, které nás vedly, abychom se jimi zabývali a do firmy nakoupili potřebné technologie a nabrali kvalifikované zaměstnance. Ti totiž musí zvládnout realizovat různorodé poptávky klientů s důrazem na kvalitu, výběr materiálů a celou realizaci provést v krátkém termínu dodání“.

Miroslav Hanák: „Už od samého začátku se bavíme o poptávkách nadnárodních klientů z různých zemí, proto se ve firmě domluvíte nejen česky, ale i německy, anglicky, francouzsky či ukrajinsky. Za prvních 10 let jsme vyrobili sta tisíce stojanů a naplnili tisícovky kamionů dekoracemi z různých materiálů, které dělaly radost v obchodech s oblečením, potravinami, hračkami i elektronikou“.

Pavel Zemčík doplňuje: „S rostoucí rozmanitostí výroby přicházely další otázky ohledně technologií. Pokud kooperujete s dalšími dodavateli, jste na nich v podstatě závislí a nemůžete se na ně plně spolehnout. Logickým řešením je pořízení vždy takové technologie, která nám pomohla být konkurenceschopným vývojářem, potažmo výrobcem a postupem času tak sestavit komplexní provoz pro potřeby retailové podpory v celém spektru používaných materiálů“.

Realizace obchodu waterdrop

Od agentury k výrobní společnosti. Je to tak?

Miroslav Hanák upřesňuje: „Služby, podobné reklamní agentuře, nabízela AUTHENTICA jenom v prvních dvou letech, protože už v roce 2006 dochází k úzkému propojení se společností GRD, se kterou jsme začali sdílet jednu budovu i společnou myšlenku být silným partnerem pro své zákazníky. To ovšem znamená být tiskařem, výrobcem, dodavatelem kompletačních služeb a logistickým centrem, které rozesílá své výrobky do obchodů i skladů po celém světě“.

Pavel Zemčík: „Vždy jsme kladli velký důraz na kvalitu i rychlost výroby, museli jsme sestavit adekvátní provoz. Proto přibývaly první digitální tiskárny, které řešily otázky menších nákladů a různých typů tisku požadovaných pro vytvoření zajímavých efektů jak pro dekorace, tak pro stojany, prémiová balení nebo grafické rebrandy prodejních regálů přímo v obchodech“.

Jak vznikla AUTHENTICA FULFILLMENT?

Miroslav Hanák: „S kompletací, balením a rozesíláním měla AUTHENTICA vždy plno zkušeností, ale když přišla nečekaná rána v podobě zavření obchodů v roce 2020 a v podstatě skoro úplné zástavě výroby pro obchody, museli jsme rychle reagovat a řešit, co budeme dál dělat. V té době se totiž už bavíme o 180 zaměstnancích napříč různými pozicemi od kanceláří, přes výrobu až po kompletaci a logistiku. Nechcete je přeci poslat domů. Vždyť to jsou naši kolegové, známí i letití kamarádi, kteří potřebují živit sebe i své rodiny. Velmi náročné období mělo ovšem rychlý obrat, když přišla na řadu otázka FULFILLMENTU“.

Martin Hasilík doplňuje: „Výsledkem byl nárůst celkové plochy, na které AUTHENTICA pracuje. Aktuálně se bavíme o ploše 24 500 m2 a číslo určitě není konečné, protože e-shopy mají velký potenciál. Můžou se totiž zaměřit čistě jen na svůj prodej a veškeré otázky výroby obalů, transportních krabic, následné kompletace, balení a rozesílání můžou nechat na nás“.

Nejnovější digitální tiskárna Durst WT 250

Budeme dál růst? A pomáhat ostatním?

Miroslav Hanák: „Letošní rok s dvacítkou na hrudi dává celé naší společnosti možnost ohlédnout se zpátky a podívat se, jak dlouhou cestu jsme za tu dobu ušli a kam až jsme to dotáhli. Z mrňavé agentury se stala velká a úspěšná společnost, která dokáže velmi rychle zareagovat na různorodé poptávky zákazníka a stejně tak na vrtochy trhu. Díky své síle může také pomáhat potřebným. Největším podílem je určitě dlouholetá spolupráce se společností CRAFTWORK, která je s námi pod jednou střechou“.

Lubomír Štancl za CRAFTWORK doplňuje: „Naše společnost zaměstnává více než 60 handicapovaných, kteří se díky společným zakázkám a výrobě můžou ve svém životě realizovat a být soběstační. S AUTHENTICOU dlouhodobě spolupracujeme a vypomáháme v rámci kompletačních a drobných manuálních prací. Stejně tak máme šicí dílnu a výrobu transportních obalů na míru. Naši zákazníci tím získávají produkt na míru, zároveň pomáhají potřebným a můžou si uplatnit náhradní plnění dle zákona“.

Miroslav Hanák uzavírá: „A k růstu. I nadále chceme růst, protože máme velký potenciál a postupně jsme se zařadili mezi nejsilnější hráče v dekoracích a v podpoře prodeje v Evropě a naše realizace najdete po celém světě. Určitě nás sledujte, protože nás letos čeká ještě několik novinek“.

authentica.cz