Mezinárodní porota expertů na vybavení obchodů vybírá každoročně mezi mnoha kandidáty tři nejlepší koncepty. Letošní se dozvíme v březnu. Kritérii výběru jsou povedený design, konzistentní koncept obchodu s jasným poselstvím oslovujícím cílovou skupinu a také jednoznačně rozpoznatelnou korporátní identitou. Neboť pouze při splnění všech těchto aspektů oslovuje idea prodejny zákazníky.
Mezi vybranými do užšího kola výběru byly v minulých letech české koncepty – brněnská Galerie Miele, POTTEN &PANNEN – STANĚK COOKING CINEMA, showroom společnosti Lasvit , Chrám čaje Dilmah, koncept české kosmetické značky MANUFAKTURA – Vaše domácí lázně a koncept značky Nanovo z Týnské uličky v Praze.
Letos se dostal mezi TOP32 z celého světa koncept Footshop. Prodejna českého obchodu s teniskami Footshop v holešovickém Vnitroblocku získala novou podobu v říjnu loňského roku. Její multifunkční redesign navrhla a vytvořila společnost EYELEVEL, která přetváří běžné nakupování v ojedinělý zákaznický zážitek. Celosvětový tým designérů, projektových lídrů a produkčních, působících v oblasti tzv. Global Brand Theatre inovuje postupy, objekty a prostory předních globálních značek.
Retailer Footshop jako jediný v České republice přináší na tuzemský trh exkluzivní kolekce tenisek, jako adidas Consortium, Yeezy nebo Vault by Vans. Kromě toho také aktivně spolupracuje s designéry, influencery, podporuje mladé umělce a ve své prodejně. V kreativním centru v pražských Holešovicích – Vnitroblocku pořádá eventy zaměřené nejen na tenisky, ale například i taneční nebo streetartové workshopy.
Časopis Brands&Stories gratuluje Footshopu i EYELEVELu k této nominaci! Tým časopisu věří, že účast českých konceptů v mezinárodním klání přispěje k povědomí, že i v oboru shop konceptů má náš design světu co říci.
Zdroj : EHI Retail Institute e.V.