Otevření Hypermarketu Globus v červnu 2023 mělo velmi pozitivní vliv nejen na celkovou návštěvnost, ale také na obraty jednotlivých prodejen v EUROPARKu. Celková návštěvnost vzrostla v roce 2023 meziročně o více než 24 % a tento růst pokračuje i letos dalším meziročním navýšením o více než 21 %. Celkové obraty všech ostatních prodejen v EUROPARKu po očištění od obratu Hypermarketu Globus vzrostly v roce 2023 meziročně o více než 16 % a tento růst pokračuje i letos dalším meziročním navýšením o více než 17 %.
Podle posledního průzkumu z října 2024, který ve spádové oblasti na vzorku 500 respondentů pro EUROPARK provádí renomovaná společnost INCOMIND, oceňují zákazníci EUROPARKu na prodejně Globus především její nový a moderní design, dobrou orientaci díky přiměřené velikosti prodejny, rychlejší nákup a v neposlední řadě zmiňují také dobré parkování.
Podle tohoto průzkumu patří mezi největší motivátory pro návštěvu EUROPARKu kromě Hypermarketu Globus a prodejny OBI také Restaurace Globus. Jejím otevřením došlo k výraznému posílení nabídky již tak dobře fungujícího food courtu a počty zákazníků a dynamika vývoje obratů gastronomie dokazují, že EUROPARK se stal opravdu gastronomickou destinací.
Nejen za gastronomií, ale i za novými obchody…
Díky pozitivnímu vývoji návštěvnosti se podařilo v poslední době přivést do EUROPARKu nové značky, jako například STARBUCKS, který v srpnu roku 2024 otevřel v EUROPARKu svoji 67. pobočku. Mezi další koncepty, které stojí za zmínku, patří například SINSAY, Fokus Optik nebo VODAFONE.
Také česká značka Elis Design otevřela svůj jedinečný showroom právě v EUROPARKu. Tato značka vyrábí a prodává dřevěný nábytek a udržitelné hračky, které vznikaly podle montessori principů.
Poslední novinkou letošního roku v oblasti nabídky prodejen je otevření nové prodejny CCC, která přivítala první zákazníky na konci listopadu.
Europark – pulzující veřejný prostor
„Jsme přesvědčení, že úspěch je součtem malých snah opakujících se den za dnem,“ říká ředitel EUROPARKu Libor Pospíšil. „A naší každodenní snahou je vytvářet pulsující veřejný prostor s co nejvyšším přínosem pro našeho zákazníka. Naší vizí do budoucna je přidaná hodnota zákazníkům, zpříjemnění nákupů, umět mile překvapit nejen uměním, ale i charitativní činností, zajímavými eventy či osvětovými výstavami.“
Dnes již dlouhodobý projekt EUROPARK ART, se ukázal jako velmi žádaný a úspěšný. Cílem bylo spojit nákupy s uměním, propojit tyto dva různorodé světy. Dostat do EUROPARKu zvučná umělecká jména. Proměnit nákupní pasáž na výtvarnou galerii a ozvláštnit zákazníkům jejich běžné nákupy. Na jaře bude pořádána již 13. prodejní výstava a management centra věří, že bude stejně úspěšná jako ty minulé, neboť se v předchozích letech prodala umělecká díla v hodnotě za více než 4,5 milionu korun.
Na základě zpětné vazby od zákazníků funguje od června letošního roku zrekonstruovaný dětský koutek, který provozuje zkušená společnost Time Out a zákazníci mohou nově využít hlídaný dětský koutek s novým a moderním vybavením. Při této příležitosti byla zrekonstruována také místnost pro pořádání dětských narozeninových oslav SUPER PÁRTY LOLLIPOP, které v EUROPARKu fungují už 14. rok. Za tu dobu se zde konalo přes 7000 oslav. Tento jedinečný koncept, kdy je pro oslavence zařízeno vše od dortu po animátory, je velmi žádaný, oblíbený a trendy. Dětští zákazníci se nám každoročně vrací, a to je pro nás ta nejlepší zpětná vazba.
Tradiční vánoční charitativní akce – Dopisy Ježíškovi slaví v EUROPARKu již 20 let. Začínala v úzké spolupráci se Zuzanou Baudyšovou, zakladatelkou Nadace Naše dítě, po jejím odchodu z nadace se EUROPARK spojil s Nadačním fondem Hanky Kynychové. V minulých devatenácti ročnících se splnilo přes 6600 přání dětí z dětských domovů. Tento rok bude obdarováno 246 dětí z deseti dětských domovů.