Netradiční smysl v URBEXU našla společnost Kapatex, která vyrábí reklamní ručníky a župany značky FROTERY více než dvacet let. Firma se v loňském roce rozhodla změnit svoji firemní identitu, kterou dosud reprezentoval maskot Helmut. Spousta firem význam corporate identity podceňuje, ale právě jím se firma odlišuje od konkurence. Někdy je třeba dostatek odvahy přijmout odvážnější koncept prezentace, aby mohlo vzniknout něco jedinečného a pro firmu osobního.
Kapatex se nově snaží podporovat představu reklamního ručníku jako věčného reklamního dárku, která je základním kamenem marketingové strategie společnosti. „Ručníky s firemními logy jako reklamní dárky vyrábíme pro naše zákazníky od roku 1996. Díky novým technologiím brandingu dokážeme i dnes udělat z relativně “starého nápadu“ moderní reklamní dárek vhodný pro každého. Nebojíme se pouštět do odvážnějších řešení froté dárků na míru podle přání klienta. Složitější zakázky jsou pro nás výzvou a máme z nich mnohem větší radost,“ představuje koncept marketingová manažerka společnosti Kapatex. „Pro nový produktový katalog jsme zvolili industriální prostředí v kombinaci s kouřovými efekty dýmovnic. Ručníky zasazené do URBEX prostředí jsou krásné, i když vše okolo stárne. A tak vznikla myšlenka „věčného reklamního dárku“.
Ještě jste nezkusili ručník jako reklamní dárek? Štěstí přeje odvážným, zkuste reklamu přímo z fabriky!
www.kapatex.cz, www.eshop.kapatex.cz