Firemní časopis podporuje důvěru ke značce, je to médium, které má dostatek prostoru na vysvětlení filozofie firmy vůči zákazníkům i zaměstnancům. Na základě průzkumů je to nejčtenější médium s nejdelším časem udržení pozornosti čtenáře. Tištěný časopis zvýší důvěryhodnost Vaší značky. Zapojuje totiž hmat. Lidé kupují pouze věci, kterým (i podvědomě) chtějí důvěřovat. Hmat je náš smysl pro pravdu a my tomu věříme. Tištěná média hrají důležitou roli při budování důvěry, protože se jich dotýkáme rukama. Je prokázáno, že společnosti, které utrácejí nadprůměrně za tištěnou reklamu, mají o 70% vyšší věrnost k jejich značce. Pokud na nás marketingové materiály zapůsobí pozitivně i po hmatu, přeneseme hodnocení kvality podvědomě na nabízený produkt.
Firemním časopisem předáváte klientům, partnerům, zaměstnancům něco hodnotného a fyzického, odlišujete se od konkurence a situujete se do pozice odborníka v oboru. Časopis můžete použít i jako prostředek, který Vám pootevře dveře k novým zákazníkům.