Umění vcítit se do představ klienta je přidanou hodnotou studia Čermák design

Studio Čermák design se již téměř 20 let věnuje návrhům architektury, soukromých interiérů, výstavnictví a hlavně designu. Majitel firmy Ing. arch. Petr Čermák je toho názoru, že jedinečný design je současně nejlepší podporou prodeje.

Čermák design se zaměřuje zejména na návrhy a realizace komerčních interiérů, stejně jako na design prezentačních stojanů pro podporu prodeje. Jejich široké uplatnění je dané pouze svobodou myšlenky klienta o jejich využití. Ve svých návrzích se ve studiu specializují na atypická řešení s vysokou přidanou hodnotou a na využití moderních materiálů. V kombinaci s vhodným osvětlením a grafikou vám zajistí zcela unikátní a nezaměnitelnou podobu prezentace výrobků či služeb. Dokladem kvality práce s podpisem Čermák design je stálá spokojená klientela a získaná mezinárodní ocenění.

Studio Čermák design sídlí v Praze 4 ve vlastním výrobně-skladovacím areálu s truhlářskou výrobou. Přednostmi firmy jsou vysoká flexibilita a nasazení, osobní zodpovědnost a sehraný profesionální tým.

Komerční interiéry s přidanou hodnotou

Interiér a design tvoří neodmyslitelnou součást života. Zaměření studia Čermák design je zejména na návrhy a realizace firemních a obchodních prostor v kontextu jednotné firemní prezentace. Nezáleží na tom, jde-li o showroom, obchod, recepci nebo jen kanceláře, při řešení interiéru vždy maximálně naplňuje požadavky klienta s ohledem na zamýšlený podnikatelský záměr. Součástí nabídky studia jsou i návrhy POP a POS prezentací včetně shop-in-shop konceptů. Letité zkušenosti z realizací pro nejrůznější firmy a značky dovedly studio Čermák design k utvrzení se v tom, že emoční složka rozhodování zákazníka je jednou z nejdůležitějších. V tom, aby byl člověk ochoten nakoupit, jsou emoce skutečně zásadní. Kvalitní zboží a dobrou cenu zařizuje klient a výjimečný interiér, atmosféru a pozitivní pocity při nakupování zase designér.

S uměním vcítiti se do představ klienta

I přes různá omezení korporátní identitou klientů navrhuje Čermák design interiéry dle jejich zadání pod svým nezaměnitelným rukopisem.

Pokud však přijde zákazník s tím, že nemá jasnou představu, jak by měl jeho komerční prostor vypadat, nastupuje designérka Mgr. Helena Čermáková. Její psychologické vzdělání ji předurčuje k umění naslouchat a docílit tím stoprocentní spokojenosti klientů. Ví, jak fungovat, když si zákazník neví rady a nemá jasný názor na design, ale chce pouze, aby výsledek splňoval potřeby komerčního prostoru. Umí se člověka správně dotázat, vyposlechnout si ho, nastolit rovnováhu mezi zúčastněnými subjekty – investorem a uživatelem prostoru – protože při jednáních často dochází k rozporům v jejich představách. Někteří lidé jsou velmi citliví, je důležité to umět vybalancovat a nenechat si vnést do konceptu prostoru chaos.

I intimitu a pozitivní atmosféru musí umět navodit design interiéru

Takovým komerčním prostorem, kam Čermák design nedodal svůj design a není tam jeho podpis, ale následoval představu klienta, je Institut zdravých vlasů Lukáše Rossbacha. Autorkou designu této vlasové kliniky je právě Helena Čermáková. Majitel svého nového institutu dermo-trichologie, který se specializuje na veškerou problematiku vlasové pokožky a vlasového růstu, si vybral designérku právě proto, že toto zařízení si vyžadovalo jistá specifika. To Lukáš Rossbach dobře věděl, protože oboru dermotrichologie se věnuje již patnáct let. Svou profesní dráhu trichologa odstartoval již v roce 2005, kdy se na dermatologické stáži v krčské nemocnici seznámil s Pastorem Vilescou, majitelem a vývojářem dermo-trichologické společnosti Kapyderm, jejímž zástupcem se pro ČR a SR v následujícím roce stal. Vede vlastní výzkumnou činnost zaměřenou na aplikování kosmo-ceutických produktů a péči o problematickou pokožku a růst vlasů. Jeho studie se zaměřují na onemocnění seboroickou dermatitidou, vlasovou alopécii různých příčin a specifická onemocnění, jako je např. Hay Well Syndrom. Jde o velmi citlivá témata, kdy k němu přicházejí klientky se studem. Jak on sám definoval budoucí kliniku, žena přijde zahalená a odchází rozkvetlá. To bylo v podstatě výchozí zadání.

Bylo tedy jasné, že klinika musí mít oddělené zóny. Klientka by měla přicházet jednou stranou a odcházet druhou. Ve vstupní zóně měla být nastolena atmosféra intimity, protože to je fáze, kde se léčí problém a klientka se musí cítit bezpečně. Nosnou myšlenkou Lukáše Rossbacha bylo, že ne-chce jen léčit problém, ale chce po zákroku ženy i zkrášlit, aby odcházely upravené a s dobrým po-citem, neboť v každém zdravotním problému hraje důležitou roli psychika. Tudíž poslední fází měly být kadeřnické služby.

Pokračování článku najdete v 1. vydání 2020. Nedostalo se k vám? Napište nám na brands@pribehyznacek.cz, rádi Vám jej zašleme.