UGO zvažuje některé své provozovny předat do rukou franšízových partnerů

#fransizing #vlastnipodnikani #zdravyzivotni styl #zivot v rovnovaze

UGO vzniklo v roce 2005 a během necelých 20 let se stalo lídrem trhu s restauracemi nabízející mi zdravé rychlé občerstvení. Ve svém vývoji má značka několik klíčových momentů a jeden z těch nejdůležitějších se stal v roce 2012, kdy se značka stala součástí skupiny Kofola. Klíčové hodnoty značky jsou čerstvost, opravdovost, otevřenost a zdravý životní styl založený na rovnováze. UGO se zaměřuje na požitek z jídla bez výčitek.

UGO aktuálně provozuje přes 60 poboček v České republice i na Slovensku a větší polovina je provozována franšízovými partnery. Z celkového počtu provozoven UGO je 24 Salaterií a zbytek tvoří Fresbary. UGO už není jen o čerstvých šťávách a smoothie, na kterých vzniklo, ale dnes běžně provozovny nabízí zeleninové polévkové krémy, zapečené wrapy a zeleninové saláty, navíc v UGO Salaterii zákazníci najdou také širokou nabídku poke a bowls.

V souladu s trendy životním stylem

Provozovny UGO rostou již druhým rokem nebývalým tempem. Za růstem stojí nejen produktové inovace, ale také snaha lidí jíst zdravěji a kvalitněji žít. Životní tempo je velmi rychlé, což nahrává oboru “fast food”, ale lidé stále více hledají kvalitnější a zdravější alternativu stravování i v tomto segmentu stravování. UGO mají zato, že tento trend nebude oslabovat, ba naopak bude dále posilovat.

Dlouhodobé franšízové partnerství, co přináší ovoce

Dalším neméně důležitým faktorem stojícím za růstem značky UGO je poctívá a konzistentní práce všech lidí, a to vč. franšízových partnerů. Pro UGO je důležité, aby franšízový partner nebyl pouze pasivním investorem. Gastronomie je o lidech, jde o emoce, jde o sociální kontakt. Franšízový partner značky UGO musí být součástí provozu, musí být v každodením kontaktu se zákazníkem a svým zaměstnancem. Musí znát dokonale svého zákazníka, jeho potřeby, očekávání a ty umět správně lokálně uspokojit. Právě franšízový systém je jedinečný v tom, že dokáže spojit globální přístup franšízora (v podobě budování značky, její strategie, naplňování vize a mise, dodržování integrace sítě a její identity) a osobní přístup franšízanta v podobě správného uplatňování nástrojů franšízového systému v lokálním prostředí.
Franšízing znamená pro UGO dlouhodobý obchodní vztah. Podpisem franšízové smlouvy to teprve všechno začíná- partnerství téměř v denodenním kontaktu. UGO řeší s partnery každý aspekt spolupráce a sdílí s nimi nejen svoje zkušenosti a doporučení,ale i všechna svoje data o výkonu a nákladech. Pomáhá jim dosahovat provozní efektivity.

UGO stále eviduje potenciál na trhu v rozšiřování pobočkové sítě pod značkou UGO. V následujících letech plánuje otevřít přes 20 provozoven a bude chtít tyto provozovny otevírat s franšízovými partnery. Porobnější informace o podmínkách franšízy UGO najdou zájemci na webových stránkách www.ugo.cz v sekci franchising.

Existuje několik způsobů, jak navázat franšízovou spolupráci, ale zájemci musí být připraveni investovat do vybudování nebo odkupu provozovny. UGO umí pomoci se všemi fázemi franšízové spolupráce – od nalezení lokality, odhadu potenciálu, vyjednání nájemních podmínek až po podpis nájemní smlouvy, vytvoření finančního a investičního plánu, propočet návratnosti a cash – flow, zajištění všech schválení od úřadu, školení a certifikaci franšízového partnera až po samotnou výstabu provozovny. A je toho ještě mnohem více.

Investice do provozovny se odvíjí od její velikosti a typu provozovny, zda se jedná o UGO Salaterii či UGO Freshbar. Se zájemci o franšízovou spolupráci chodí vedení UGO i do banky, aby představilo finanční model spolupráce a odhad návratnosti vložené investice. Sleduje také různé lokální podpůrné programy pro začínající podnikatele, které doporučuje zájemcům využít. “Každý začátek je velmi těžký, my si to uvědomujeme,” uvádí Lukáš Prauss, Expansion Director UGO, “sami jsme kdysi také začínali a stáli ve své první provozovně, proto se snažíme zájemcům na začátku pomoci, jak to jen lze a jak to umíme.”

UGO nabízí fungující provozovny franšízovým partnerům

Aktuálně hledá UGO franšízové partnery pro město Olomouc a Hradec Králové. V obou městech již značka UGO působí. ”Zároveň zde cítíme potenciál pro rozvoj, který bychom již rádi naplňovali s franšízovými partnery,” doplňje výzvu Lukáš Prauss.“ Existuje tam unikátní franšízová příležitost v podobě možného prodeje již fungující provozovny UGO. V Olomouci máme nově otevřenou provozovnu UGO Salaterie v obchodním centru Šantovka. I přesto, že máme otevřeno teprve druhý měsíc, je již dle čísel vidět, že se bude jednat o velmi lukrativní provozovnu s potenciálem dalšího růstu. V Hradci Králové a Pardubicích jsou aktuálně v provozu pobočky UGO Freshbar, které jsme připraveni prodat do rukou franšízových partnerů. Hledáme však partnery, kteří budou připraveni s námi dále růst a otevírat i v těchto městech v budoucnu provozovny UGO Salaterie, pro které zde vidíme také potenciál. Chtěli bychom ovšem začít spolupráci v těchto městech na bázi současných zavedených provozoven a dále je rozvíjet!” říká ředitel expanze UGO.

Lukáš Prauss / mobil: +420 775 749 900
Více informací zájemci najdou na
www.ugo.cz/fransizing