Určitě se shodneme, že kolem nás vyrostla skoro nekonečná stěna různých realit, ať už rozšířených, virtuálních či holografických nebo i nepříjemných realit. A právě prolínání těchto „světů“ je či může být skvělou formou pro vaši prezentaci firmy či produktu. Které lze tedy využít?
Holografická projekce
Jedná se o vizuální klam, kdy divák má pocit, že předměty levitují v transparentním prostoru. Asi nejvíce reálné zobrazení poskytuje FogScreen, kde opravdu dochází k projekci „do vzduchu“, kterým lze procházet tam a sem, sem a tam. Levnou variantou může být například prezentace v holografickém stojanu, který už pracuje na základě optického klamu. Ale výstup je velmi obrazově čistý a efektní. Nejsložitější variantou jsou velké holografické projekce, kde se pracuje s „neviditelným“ projekčním materiálem ve formě folie či sítě. Ale zase výstup stojí za to, zvláště, pokud vyladíme vizuální obsah a případně i pohybovou choreografii.
Avatar prezentace
Zde se může splnit jeden z vašich snů. „Ano, během několika minut vás převedeme do digitální podoby a vytvoříme vašeho avatara,“ vysvětluje Miro Barták, concept director, „kterého můžete ovládat vy nebo i někdo jiný. Má to mnoho skvělých výhod. Můžete být tam i jinde, můžete procházet všemi možnými i nemožnými světy, můžete mluvit sám se sebou, prostě moc prima realita. Například když jako uživatel čehosi tady na Zemi můžete mluvit s uživatelem, který je v čase o 100 roků dále.“
LED screen
Nejznámější technologie, kterou asi všichni známe, všichni jsme ji viděli. Ale dá se postavit do různých tvarů, forem, lze připravit obsah, který bude reagovat na vaše slova či pohyby. Je to projekce, která je vidět i za denního světla a navíc krásně svítí…
Videomapping
Nekonečně skloňované slovo. Dnes už se nejedná jenom o klasickou projekci na fasádu domu, lze mapovat naprosto cokoliv. Od automobilu přes figuríny až po jídelní stůl. Ostatně tablemapping je jedna ze skvělých možností prezentace. Lze tak kultivovaně sloučit estetický zážitek s tím gurmánským. Případně je velmi efektní, pokud postavíme například maketu produktu, který následně odprezentujeme podle dobře sestavené projekce.
„Takže pokud máte občas pocit, že právě ta vaše realita není úplně košer, stačí zamumlat nějakou mantru a rázem se můžete ocitnout ve vizuálním chrámu všeho,“ říká Miro Barták.
QUIX Event, s.r.o.
Holečkova 31, 150 00 Praha 5
+420 775 315 106
info@quix.cz ● www.quix.cz
fb: quixevent
● instgrm: quixevent