Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Trendy reklamních a dárkových predmětů kopírují vývoj společnosti

Chtěli jsme zjistit, jaké jsou současné trendy v reklamních a dárkových předmětech, proto jsme se obrátili na člověka znalého této branže – Marii Logrovou, PR manažerku MALFINI, a.s. „Reklamní a dárkové předměty jsou nedílnou součástí našeho pracovního i osobního života. To je fakt, který se desítky let nemění. S evolucí ve společnosti však nabírají jiný charakter,“ uvádí Marie Logrová. „Trendy tak udává spotřebitel a investor především na základě celospolečenského vývoje. Proto i v oboru reklamních a dárkových předmětů rezonují vedle užitné hodnoty slova jako udržitelnost a lokální produkce, ale také diverzita a inkluze.“

Udržitelnost ruku v ruce s lokální výrobou a unikátností

„A právě principy udržitelnosti jdou ruku v ruce s místní výrobou. Zatímco v minulých letech dominovaly poptávky firem po zahraničních produktech, dnes se začíná situace obracet – pro své obchodní partnery i zaměstnance jsou žádané dárky nejlépe od lokálních výrobců,“ říká ze zkušenosti Marie Logrová. „Tím firmy nejenže sníží uhlíkovou stopu v rámci dopravy, ale získají především originální předmět, jehož přidanou hodnotou jsou velmi často bioprodukty či recyklovaný obal. Pružná reakce producentů přináší také častou inovaci sortimentu, takže se nestává, že by obdarovaný dostával každý rok stejný dárek. V exponovaném období vánočních svátků se navíc často objevují speciální limitované produkce, které jsou jednoznačně vždy originálem ať už svým obsahem, či zajímavým obalem.“

Užitná hodnota dárku

„Trendy se ustálily i v případě zmíněné užitné hodnoty dárkových předmětů. Celosvětové turbulentní změny směrem k minimalizaci vlastněných předmětů a potřebě jejich praktičnosti přivádějí spotřebitele k přímému využití dárkového předmětu. Prostě žádné skladování, žádné oprašování na poličce, žádný nepotřebný objekt na psacím stole. Obdarovaní preferují využití dárkových či reklamních předmětů v rámci outdoorových aktivit, v oblasti hygieny nebo třeba v kuchyni. Samozřejmě vše v kombinaci s udržitelností,“ dodává Marie.

Diverzita a inkluze

„A na co se máme v daném segmentu připravit? Nemám křišťálovou kouli,“ říká Majka Logrová, „nicméně v úvodu jsem zmínila také diverzitu a inkluzi. Jsem přesvědčena, že právě s těmito dvěma aspekty se budeme v budoucnu stále intenzivněji setkávat i v oblasti dárkových a reklamních předmětů. V kontextu všeho však nesmíme zapomínat na ceny. Vždyť ne nadarmo se říká: „Peníze až na prvním místě“, proto také zde budou stále sehrávat svoji nezaměnitelnou roli.“

Dárkové balíčky kosmetiky Manufaktura

Se všemi těmito trendy rezonují dárkové balíčky od české značky kosmetiky a sítě značkových obchodů, kterou provozuje 100% česká společnost Manufaktura, založená v roce 1991. Manufaktura od samého počátku svojí existence ctí tradice, krásy přírody a životní prostředí a je velmi aktivní v oblasti ekologie a udržitelného rozvoje. Neustále se zamýšlí nad otázkami, jak tvořit, vyrábět i prodávat v rámci zachování co největší ohleduplnosti vůči přírodě.
Díky těmto zásadám a radosti z práce vznikají nápadité a originální produkty, které potěší ženy i muže všech věkových kategorií a jsou skvělým dárkem pro obchodní partnery nebo zaměstnance.

Kvalita, přírodní složení, dárek na míru, užitečnost a českost

Všechny tyto základní trendové parametry, které by měl dárek mít, splňují dárkové balíčky s kosmetikou Manufaktura.

Udržitelnost & značka Manufaktura

Manufaktura si zakládá na místní výrobě, která ctí trvalou udržitelnost. Všechny lahvičky na tuto kosmetiku jsou vyrobeny z PETU – nejkvalitnější plast, který lze až 50x recyklovat. 80 % z nich je navíc vyrobeno s 25% příměsí recyklovaného plastu, za necelý rok od zavedení používání recyklátu tak ušetřili více než osm tun nového plastu.
Mnohaleté zkušenosti s vlastní výrobou a prodejem ve vlastní obchodní síti společnosti Manufaktura umožňují dokonalé udržitelné plánování.
Soustavně pracuje na snížení energetické náročnosti výroby i prodejen. Vzhledem k modernímu centrálnímu skladu a vlastnímu vozovému parku optimalizuje závozy zboží tak, aby auta nejezdila poloprázdná a vždy se plně využila jejich kapacita. Netransportuje „vzduch“ – její obaly slouží k ochraně výrobků, ne ke klamání zákazníků zdánlivě větším objemem.

Značka Manufaktura preferuje vše české

Je těžká doba a mnozí z nás si uvědomují, jak důležité je podporovat právě české firmy, třeba i koupí firemních dárkových předmětů od českého výrobce. Společnost Manufaktura si od počátku své existence stojí za svým českým původem a i v současnosti se snaží o maximalizaci českosti ve všech směrech. Své produkty vyvíjí a vyrábí v Praze, spolupracuje převážně s českými dodavateli obalů, výrobků i služeb, dlouhodobě podporuje drobné výrobce předmětů českých lidových řemesel a dřevěných hraček, kterým zajišťuje pravidelný odbyt a podmínky pro udržení jejich činnosti.

Užitná hodnota a lokální výroba i ingredience

Obdarovaní nezískají pouhý produkt, ale i zážitek – evokující klid, pohodu a odpočinek. Ženy i muži jistě rádi dostanou voňavou kosmetiku z přírodních ingrediencí, obzvlášť když se jedná třeba o limitovanou edici. Příkladem toho je třeba hit letošních Vánoc –limitovaná edice TRNKA.

Dárková sada Péče & Pohoda TRNKA

Hitem letošních Vánoc bude limitovaná edice TRNKA. Originální dárkový balíček pro muže i ženy z této edice v sobě ukrývá nejen tělovou kosmetiku bohatou na přírodní ingredience, ale také poctivý sirup, který je výborný pro přípravu domácích limonád a teplých nápojů. Řada TRNKA voní nádherně sladce, ucítíte z ní hřejivou vůni mandlového marcipánu a šťavnaté tóny zralých trnkových plodů.

Dárková sada Trio pečujících krémů na ruce

Proč jsou Manufaktura krémy na ruce tak výjimečné? Hloubkově hydratují, intenzivně regenerují a ochraňují pokožku, rychle se vstřebávají, obsahují vysoké procento přírodních ingrediencí a rukám poskytují tu nejlepší péči. Navíc nádherně voní a jsou vhodné pro vegany.
Darujte něžnou péči z přírody a ukryjte pod stromeček ty nejlepší krémy na suché a popraskané ruce v krásném a praktickém balení “do kabelky.” Roztomilá dárková sada pečujících krémů na ruce potěší každou ženu či dívku.

Exkluzivní TRIO – zvláčňujících jemných mýdel z přírody

Darujte vstupenku do voňavého světa poctivých mýdel z přírody. Jedinečná dárková sada obsahuje rostlinná mýdla na ruce, která promění každé mytí rukou na očistný, zvláčňující a relaxační rituál.

Pánský dárkový set MEN SENSITIVE pro citlivou pokožku

Muže potěší pánská kosmetika pro citlivou pokožku z řady MEN &SENSITIVE. Unikátní extra jemné složení pánské kosmetiky MEN & SENSITIVE bez SLES, barviv, parabenů a ropných olejů nesvědí, nepálí a dodává pocit pleťové pohody a zklidnění.

Manufaktura ráda připraví dokonalé dárkové balíčky i pro Vaši firmu.

Pro více informací kontaktujte Terezu Jonákovou
tereza.jonakova@manufaktura.cz
www.manufaktura.cz