Společnost dm slaví 30 let na českém trhu

V roce 2022 si dm drogerie připomíná 30. výročí svého založení. Celých 30 let přináší zákazníkům širokou nabídku nejen drogistických produktů privátních i dodavatelských značek. Ve své filozofii klade důraz na trvalou udržitelnost a příkladné působení ve svém okolí. Proto v rámci oslav svého jubilea podpoří prostřednictvím společensky odpovědné iniciativy {SPOLEČNĚ} třicet projektů, které se věnují trvalé udržitelnosti. Zároveň zahájila mezinárodní kampaň s názvem Zažij sílu inspirace, která potrvá až do března 2023.

Třicet zelených projektů

Trvalá udržitelnost je dlouhodobě součástí filozofie dm drogerie. „Dbát na udržitelnost totiž jinými slovy znamená pečovat o budoucnost příštích generací. Udržitelná budoucnost je naší prioritou, a proto se během oslav třicátých narozenin zaměřujeme také na oblast trvalé udržitelnosti a oceníme třicet zelených projektů. Ty získají od dm finanční podporu pro svou realizaci,“ přibližuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

O podporu se se svým nápadem mohl ucházet kdokoliv, od jednotlivců přes neziskové organizace až po velké firmy. Nezáleželo na rozsahu ani nákladnosti projektu, podmínkou však bylo, aby se přihlášený projekt zabýval tématem trvalé udržitelnosti, především v oblasti životního prostředí. Bylo také nutné, aby se jednalo o zcela nový projekt – projekty, které byly realizovány v minulosti, byly ze soutěže vyloučeny. Zájemci mohli své projekty přihlašovat do konce února. Aktuálně probíhá vyhodnocování přijatých přihlášek. „Projekty budou posouzeny odbornou porotou, ve které zasednou zástupci společnosti dm, našich dodavatelů nebo médií, které se zabývají tématem trvalé udržitelnosti a životního prostředí,“ doplňuje Peroutka. Realizace vybraných projektů proběhne od dubna do září 2022.

Nejedná se o první společensky odpovědnou aktivitu, se kterou dm spojila oslavy významných milníků v historii společnosti. V minulosti věnovala prostředky charitativním organizacím nebo školkám a založila tradici dm dobrovolnických dnů. Při oslavách 25 let fungování na tuzemském trhu podpořila více než 200 projektů ze sociální oblasti, a to částkou ve výši bezmála 15 milionů korun. 

Třicet let inspirace

V jubilejním roce zahájila dm také mezinárodní kampaň „Zažij sílu inspirace“. Ta nazírá na inspiraci jako na emocionální podporu a vnímá ji jako zdroj nových podnětů a nápadů nejen v oblasti krásy, ale ve všech ohledech lidského života. Tím poukazuje na krásu každého člověka a okolního světa. Společnost dm chce pomoci najít zákazníkům sama sebe a ukázat jim, že při hledání svého já se nemusí bát experimentovat. 

Kampaň bude rozdělená do tří částí podle různých zdrojů, ze kterých čerpáme inspiraci. První fáze se zaměřením na krásu ponese název Inspirace uměním a potrvá od února do dubna. Udržitelná budoucnost, jež se v kombinaci s létem stala námětem pro druhou fázi nazvanou Inspirace přírodou, potrvá od května do září. Pro závěrečnou fázi v období Vánoc budou inspirací sami lidé.

Inspirováno uměním

První fázi kampaně otevřou muralartoví umělci, kteří pomalují vybraná místa v Praze a Plzni. Malby chtějí přetvořit jinak šedivé okolí a inspirovat kolemjdoucí. Do společnosti chtějí vnášet otázky „Co činí lidi krásnými?“, „Co na nás dělá dojem?“, „Co inspiruje umělce?“. Do světa umění přenese zákazníky i limitovaná edice dekorativní kosmetiky s-he pod názvem Be an Artist. „Vlna inspirace se k našim zákazníkům přenese také skrze TV spoty, venkovní plochy či stránky zákaznického magazínu ACTIVE BEAUTY. Speciální aktivity nechyběly ani na Valentýna či MDŽ,“ upřesňuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie.

Inspirace uměním přenáší nejen zákazníky dm do světa krásy a ukazuje, že co se týče trendů v oblasti vzhledu a stylu, je vše dovoleno a vše je možné. V dm je k dispozici široká, mnohostranná nabídka pro vytvoření správného looku. Rozmanitost sortimentu vyjadřují fotografie a odpovídající produkty, které přiblíží komplexní spektrum inspirace v oblasti krásy. Mnoho inspirujících jarních tipů nejen z oblasti dekorativní kosmetiky nabídne i webová stránka dm.cz/krasa.

Smyslem kampaně je pomoci jak zákazníkům, tak i spolupracovníkům najít sebe sama, ve změnách vidět příležitosti a vytvořit prostředí a komunikaci, které budou inspirovat k opakovaným návštěvám prodejen i online shopu dm.cz.

www.dm.cz