Kromě vlastních revolučních materiálů, které firma chystá uvést na trh ještě v letošním roce, se také věnuje filantropii. „Abychom Jirku motivovali k lepším výkonům během olympijské kvalifikace, rozhodli jsme se, že za každou čistě projetou branku v závodech věnujeme jeden náš produkt na Projekt Šance, který naše vybavení rozdělí mezi potřebné,“ uvedl majitel společnosti Václav Hrbek.
V posledních dvou letech společnost rozšířila maloobchodní síť o 5 nových prodejen v Česku (například ve Zlíně, Hradci Králové či Ostravě) a významně rozrostla i na zahraničních trzích, především v Polsku a Rumunsku. „V roce 2018 jsme vyrobili téměř 3 miliony kusů produktů, pro rok 2019 počítáme s nárůstem tržeb v jednotkách procent. Nejvíce rostou tržby na našem e-shopu, kde se nárůst aktuálně pohybuje kolem 20 %,“ dodal Hrbek.
Koncept prodejen ALPINE PRO pracuje s dřevěnými materiály – navazuje na filozofii „Ve spojení s přírodou“. Právě proto se kromě nového partnerství s Mezinárodní biatlonovou unií pustila i do partnerství se Stezkou v korunách stromů v Krkonoších. Z pozice lídra na českém outdoorovém trhu se společnost snaží přivést na trh nové revoluční materiály. Novinkou letošního prosince bude bunda s nanomembránou z kolekce extreme, kterou ALPINE PRO vyvinula ve spolupráci s českou společností Nanomembrane. V porovnání se současnými produkty budou tyto bundy mít až třikrát vyšší prodyšnost, lepší odolnost vůči vodě i mnohem ekologičtější výrobu. „V jarní kolekci plánujeme speciální trika s ekologickou tématikou. Vše navazuje na filozofii naší značky. ALPINE PRO nemůže bez přírody, bez hor, bez sportu existovat, proto se snažíme být k přírodě šetrní i při výrobě našich kolekcí. Ekologický přístup je jednou z našich hlavních priorit,“ uzavřel Václav Hrbek.