Soutěž Recepce roku otevírá registrace

Registrace do celostátní soutěže Recepce roku se otevírají. Zvýhodnění early birds platí do poloviny dubna, uzávěrka je koncem června.

Časopis Brands&Stories se stal mediálním partnerem letošního ročníku Recepce roku. Vydavatelka a šéfredaktorka magazínu přijala pozvání do poroty nové kategorie OUTFIT, kde bude spoluhodnotit nejlépe oblečené pracovníky recepce.

 

Neziskový spolek Recepce není vrátnice vznikl roce 2019 jako občanská iniciativa. Z původní myšlenky, že kvalitní a příjemné služby na recepci mohou inspirovat ke zdvořilosti a vstřícnosti celou společnost, se postupně vyvinula unikátní platforma pro celý obor firemních recepcí a facility služeb.

Kromě vzdělávacích aktivit pro rozvoj oboru pořádá spolek soutěž určenou pro recepce objektů, firem a bytových domů ( s výjimkou hotelových).

Klade si za cíl porovnat jejich úroveň a pomocí konkrétní zpětné vazby kultivovat prostředí pro veřejnost i personál.

Odbornou kvalitu obsahu soutěže potvrzuje již druhým rokem záštita udělená asociací IFMA.

Registrace do celostátní soutěže Recepce roku se otevírají. Zvýhodnění early birds platí do poloviny dubna, uzávěrka je koncem června.

Přihlásit se kromě nové kategorie OUTFIT také do dvou již tradičních kategorií.

DESIGN hodnotí nejen vzhled, ale také funkční stránku řešení recepcí. Odborným garantem této soutěžní kategorie jsou významní architekti, v minulosti Václav Aulický. SERVIS, jak název napovídá, hodnotí a oceňuje recepční služby.

Koho můžete sesadit z trůnu?

Aktuálním držitelem titulu v kategorii SERVIS je Komerční banka, v kategorii DESIGN projekt River Corner.

Více o soutěži zde