23. května 2019 se na Novotného lávce v Praze 1 již počtrnácté sejdou úspěšní marketéři z celé naší republiky a budou dychtivě očekávat, zda jejich projekt, který zaslali do soutěže Marketér roku 2018, uspěl mezi mnoha dalšími. I v letošním roce převzal nad soutěží záštitu guru světového marketingu prof. Philip Kotler.
Pro ty nejlepší vytvořil také tento rok umělecký sklář Vladimír Zubričan půvabné symboly demonstrující moudrost a optimismus, které k úspěchům marketingu nerozlučně patří. Delfíni jsou vyrobeni v mnoha barvách, ale VELKÝ MODRÝ DELFÍN pro hlavního vítěze je jen jeden.
Hodnotitelská komise, vedená doc. Miroslav Karlíčkem za vydatné spolupráce místopředsedy Tomáše Davida, je v současnosti plně vytížena rozhodováním, kdo si odnese vavříny a ozdobí své jméno novým titulem. Hodnotí se například inovativnost, efektivnost, rozvoj metod a principů marketingu.
S prázdnou neodejdou ani vysokoškolští studenti marketingu, jejichž vítězný tým si z připojené soutěže odnese symbol Mladého delfína
Více informací na www.cms-cma.cz