Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Rok 2020 v modrém

Chcete být i v příštím roce barevně in? Sáhněte po modré a neuděláte chybu. Odstín Classic Blue byl totiž odborníky z amerického Pantone Color Institutu vyhlášen barvou roku 2020.

Právě barvy spolu s novými materiály hrají důležitou roli i v reklamním textilu. A protože jeho největší tuzemský producent, ústecká společnost ADLER Czech, je vždy trendy a připraven, mají už dnes její zákazníci i koneční spotřebitelé široký výběr různých odstínů modré. Volit mohou od tmavé Navy Blue, přes Royal, Snorkel, Azure, až po Sky Blue.

Barva roku 2020 má vyjadřovat stálost, jistotu, klid, sebedůvěru a vzájemné napojení. Dle Pantone je nadčasová, jednoduchá, ale přitom elegantní, je kotvou v nejistých časech. Její uklidňující tón má připomínat oblohu za soumraku a nabízet příslib ochrany, naplnit naši touhu po spolehlivém a stabilním ukotvení. Modrá barva evokuje pocit bezpečí, úspěchu i autority. Snad proto je součástí různých typů uniforem. Spojována je i s aristokracií, jejich mocí a důstojností – kdo by neznal pojem „lidé s modrou krví“? Tajemný a kouzelný nádech dává barva také interiéru.

Modrá je jednou ze základních v barevném spektru a patří mezi tzv. studené barvy s širokou škálou možných spojení. Můžeme ji například kombinovat s šafránově žlutou, pudrově růžovou i s temnou zelenou. Právě tmavší tóny modré a zelené barvy vypadají ve svém spojení úžasně. Kdo si rád hraje a experimentuje s barvami má pole neomezené, vyzkoušet může i kombinaci modré s jinými barvami duhy. Široká paleta barev produktů firmy ADLER to umožní. Modrá je prostě dobrá!

Společnost ADLER Czech, a.s. se sídlem v Ústí nad Labem je středoevropským lídrem na trhu značkového reklamního textilu a předním dodavatelem v dalších zemích Evropy s důrazem na společenskou odpovědnost. Ve svém portfoliu má i segment pracovních oděvů. Společnost nabízí přes 300 různých produktů. Charakter obchodního modelu firmy je výhradní B2B založený na e-shopu, dostatečných skladových zásobách, rychlé logistice a dokonalých zákaznických službách. Jako přední hráč v daném sortimentu se značkami Malfini, Malfini Premium a Piccolio, který doplňují pracovní oděvy Rimeck a bezpečnostní obuv společnosti Bata Industrials, působí firma už ve 25 evropských zemích. Roční obrat překračující už 1,2 miliardy korun je výsledkem práce víc jak 320 zaměstnanců. Moderní, plně automatizovaný sklad v Ostravě disponuje kapacitou větší než dvacet pět milionů kusů reklamního textilu. Dodávky na klíčové trhy do okolních států jsou realizovány do 24 hodin. Všechny produkty společnosti ADLER podléhají přísným zkušebním testům a nesou světově uznávanou pečeť kvality OEKO-TEX Standard 100. Více na www.adler.info