Dva příklady za všechny
Nasazení řešení společnosti Philips přináší klientům úsporu nákladů a zefektivní prodej promovaných produktů. Toto tvrzení může potvrdit například společnost Fruitisimo se svojí sítí ovocných barů nebo síť prodejen FAnn parfumerie, jež je nejstarší maloobchodní sítí s beauty produkty v České republice. Obě tyto sítě prodejen díky své kreativitě a odhodlání posouvat se stále dopředu se odhodlaly k digitalizaci svých promo akcí.
V rámci své strategie zkvalitňování služeb zákazníkům se rozhodly re-freshnout design svých prodejních míst a v rámci redesignu také zapracovat na prezentaci nabízených produktů a akčních trháků. Postupně tak nahrazuje staré formy propagace novými digitálními obrazovkami. Jako vítěz výběrového řízení u těchto značek vzešla společnost Philips Display Solutions, protože splnila všechny požadavky nejlépe.
Požadavky na nový systém
Jedním z prvních požadavků na nový digitální systém prezentace byla schopnost velice rychle promovat akční nabídky napříč celou sítí prodejen a celkově udělat nabídky produktů flexibilnější. Dalším požadavkem byla centrální správa, která bude snadná na ovládání, ale zároveň bude poskytovat dostatek informací pro IT správce. A posledním důležitým parametrem byl rozsah požadovaných velikostí obrazovek (10“ až 98“). Díky širokému portfoliu nabízených monitorů a profesionálních displejů nebyly požadované panely problém. Centrální správu celé sítě pro Philips zajišťuje na míru navržený řídicí software ArtemisOne, který vyniká robustností, jednoduchou a přehlednou správou. Celý systém je navíc dostupný za velmi příznivou cenu.
Philips signage re-fresh
Díky ArtemisOne může správce sytému řešit jak technickou část – tedy nastavování hardwaru (úprava jasu, kontrastu, barvy, hlasitosti; plánování provozu obrazovek) – tak provoz a organizaci zobrazovaného obsahu. Systém je natolik jednoduchý, že ho nemusí obsluhovat IT odborník, ale i laik a má možnost téměř okamžitě měnit obsah podle akčních produktů nebo dopředu plánovat zobrazovaný obsah. ArtemisOne umožňuje skutečně snadné řízení celé sítě zobrazovačů z jedné ovládací konzole, se všemi potřebnými daty dostupnými na pár kliků. Unikátnost řídicího systému spočívá v tom, že obsahuje i fotografie z místa umístnění. Správce systému tak přesně ví, o kterou plochu se jedná nebo při jaké teplotě zařízení operuje. Díky jednoduchému grafickému zobrazení okamžitě vidí, která plocha funguje správně (zelená) a kde je nějaký problém (červená). Navíc má možnost definovat konfigurační soubory, které obsahují jednoduché možnosti nastavování celých skupin obrazovek, kdy se požadované parametry nastaví pouze na jedné z nich a systém toto nastavení pošle do všech obrazovek v síti nebo dle libosti pouze vybraným obrazovkám.
Díky řešení od společnosti Philips se obě sítě prodejen přehouply do digitální éry. Nové panely jim přinesly úsporu nákladů a práce s nabídkou jejich produktů se zefektivnila. Nasazení centrálně řízeného digitálního řešení napříč celou sítí provozoven se odrazilo v nárůstu prodeje promovaných produktů. Navíc, díky prvotřídnímu reportingu, mají dostatek informací pro marketingová a strategická rozhodnutí.
Zajímá vás, kde všude se toto řešení uplatní? Napovíme, že ve zdravotnictví či ubytování. O těchto možnostech se dočtete v březnovém vydání magazínu Brands&Stories. Nedostalo se k vám? Napište si o něj na brands@pribehyznacek.cz