Retailová „seznamka“ aneb RETAIL SAFARI v OD Kotva

Portál Mistoprodeje.cz uspořádal v listopadu 2019 v pořadí již sedmou akci Shopper Marketing Breakfast, tentokrát v novém formátu – RETAIL SAFARI.

Hlavním tématem byla, na rozdíl od dřívějších akcí s odbornými přednáškami, P.O.S. týmová hra. Pro setkání bylo zvoleno zajímavé a poměrně málo známé místo – restaurace T-ANKER na střeše pražského obchodního domu KOTVA. Autory designu byli zástupci partnerů akce: Andrea Vozníková z ACNielsen Czech Republic s.r.o., Patricia Jakešová z U&SLUNO a.s. a Mark Wright – nový člen pořádajícího portálu Mistoprodeje.cz. Osmé setkání je naplánováno na začátek roku 2020.

Toto retailové setkání téměř 7 desítek účastníků mělo netradiční formu POS/POP týmové hry. Při ní se účastníci rozdělili do 11 cca. šestičlených skupin. Každá skupina obdržela hodnotící list a měla v této hře navštívit a ohodnotit jednu určenou prodejnu.
Vybrané prodejny byly jak v obchodním domě Kotva, tak i v blízkém obchodním centru Palladium a Revoluční ulici: ALO Diamonds, Manufaktura, Sparkys, DM Drogerie, Bibloo Concept, FANN parfumerie, Knihy Dobrovský, McPen papírnictví, Pet Center, Albert a iSTYLE (Apple).

Následně se všechny skupiny vrátily zpět do restaurace a ze svých poznatků z terénu si připravily krátké prezentace. Za každou skupinu pak její mluvčí ostatní účastníky akce seznámil s výsledky hodnocení určené prodejny. Následně odborná porota pod vedením Andrey Vozníkové vyhodnotila tři prezentace, resp. týmy, které nejpřesněji komentovaly POP/POS komunikaci v přidělené prodejně.
Dalším bodem programu bylo vyhlášení posledních tří vítězů v odborné retailové soutěži portálu Mistoprodeje.cz s názvem TOP In-store realizace měsíce. Konkrétně se jednalo o soutěžní kola za měsíc červenec, srpen a září. Vyhlášení proběhlo už v duchu nového názvu soutěže – Zlatá stopka 2019.

Za červenec převzala vítězný diplom za realizaci Interaktivní shop-in-shop pro kampaň Grilujeme s Coca Colou společnost DAGO (Anna Brůžková), za srpen za kampaň PURINA společnost Eclipse Print (Roman Bezděk) a za vítěznou zářijovou realizaci PERSIL společnost POS Media Czech Republic (Michaela Urbanová). V závěru byly také představeny novinky portálu Mistoprodeje.cz (poradenské služby) pro nastávající rok 2020 a opět proběhla malá sbírka pro Potravinovou banku Praha. Vybralo se 3120 Kč, za největší příspěvek v hodnotě 500,- děkujeme Janu Vochomůrkovi z JT International spol. s r.o. Akci moderoval za portál mistoprodeje.cz Jiří Beran a za partnera snídaně (ACNielsen) CMI & Shopper Leader ČR/SR Andrea Vozníková.

Za inspiraci pro koncept SAFARI děkujeme Danielu Jesenskému z DAGO, který nám poskytl i svoje POPové desatero. Podobnou akci lze zorganizovat i jako firemní – pro zaměstnance či klienty – v případě zájmu o bližší informace jsme k dispozici.
Ing. Miroslav Oupic
šéfredaktor portálu Mistoprodeje.cz