„Reklamní předmět je dárek, který u zákazníků nezapadne, když ho vyberete srdcem..“
Ing. Petra Kaidlová, jednatelka společnosti
Široký dosah reklamních dárků
Podobně je to tak i u ostatních reklamních dárků. Stačí jít jen po ulici a tu vidíte tašku s logem firmy, deštník, někdo má v ruce zápisník a podobně. A třeba je to logo Vaší konkurence – to naštve, co? Reklamní dárky mají dlouhou tradici, mnoho lidí je sbírá, stačí říct jen název jednoho známého nápoje a víte, že jste ve svém životě viděli reklamní otvírák, skleničku, hračku – cokoli a klidně předměty staré 20, 40 nebo i 100 let. Tyto předměty pak nejsou jen prostředkem k dosažení okamžité marketingové reakce, ale mohou se stát trvalou součástí sbírek, které přecházejí z generace na generaci. Lze toto srovnávat s pomíjivou digitální reklamou?
Při výběru firemních dárků má každý marketér velmi složitý úkol. Proto společnost Promo Direct radí, že je třeba si nejprve zodpovědět nějaké otázky. V prvé řadě, pro koho bude reklamní předmět určen? Také k jakému účelu budou reklamní předměty sloužit, je důležitým kritériem. Mají odměnit Vaše zákazníky nebo reprezentovat Vaše logo širším masám třeba na veletrhu? Je samozřejmě diametrální rozdíl, zda potřebujete větší množství levných rozdávacích dárků nebo menší množství dárků pouze důležitým osobám. Také je třeba zvážit, jakou informaci reklamní předmět o Vaší společnosti ponese? A v neposlední řadě je rozhodující, jakým způsobem budete reklamní předmět dávat obdarovaným? Předáte jej osobně nebo ho budete zasílat poštou nebo rozdávat na veletrhu? Reklamní předměty lze použít nejen k propagaci, ale také pro vaše věrnostní programy, obchodní přátele a image firmy.
Dlouholetá zkušenost na trhu
Firma Promo Direct s.r.o. z Hlubočinky u Prahy tento fenomén využívá ve svůj prospěch již 18 let. Během té doby pomohla zviditelnit tisíce firem díky milionům vyrobených reklamních propisek, ale i širšímu spektru promo předmětů. Ke spokojeným klientům patří nejen velké korporace, malé podniky, neziskové organizace, sportovní spolky, města, obce, či jen drobní živnostníci.
Na rozdíl od konkurence, která často funguje na principu agenturního přeprodeje, Promo Direct nabízí kompletní řešení služeb – drží zboží skladem a svým zákazníkům poskytuje online katalog s více než 80 000 druhy reklamních předmětů a zboží k okamžitému odběru. V jejich katalogu najdete nejen propisky, ale také bloky, deštníky, tašky, hrnky, šňůrky na krk, hračky, bonbóny, reklamní textil jako trička, čepice, vesty, bundy a mnoho dalšího, co vás jen napadne. A pokud Vás to nenapadne, pomůžou Vám s inspirací, analýzou Vašich potřeb a účelu kampaně, pro dobře vynaložené prostředky z budgetu.
Moderní výrobní technologie
Navíc, na rozdíl od jiných firem, vlastní výrobní, tiskové a skladové kapacity o rozloze 600 m². Tiskárna je vybavena špičkovými tiskovými technologiemi, jako je sítotisk, DTF, UV digitální tisk, tamponový tisk, laserové značení a další. Díky tomu může klientům nabídnout nejen široký výběr produktů, ale také rychlou a kvalitní výrobu na míru jejich potřebám. Tyto technologie Promo Direct nejen vlastní, ale na nich dosahuje také špičkových výsledků. Nemusíte se bát rozmazaných log, potisků, které se hned vyperou, anebo se Vám hned sloupnou. Díky dlouholeté zkušenosti s tiskem na všechny možné materiály Vám doporučí ten správný technologický postup pro nejlepší výsledek.
Ať už potřebujete propagovat novou kampaň, poděkovat zákazníkům nebo jen zvýšit povědomí o své značce, Promo Direct je tu, aby vám pomohla dosáhnout těchto cílů efektivně a s dlouhodobým dopadem. Promo Direct představuje nejen obchodního partnera, ale skutečného spolupracovníka pro rozvoj vašeho podnikání. Jejich přístup a rozsáhlé možnosti personalizace dárků z nich dělají ideálního partnera pro ty, kteří chtějí, aby jejich značka rezonovala s klienty déle než jen okamžik.
Objevte, jak může Promo Direct oživit vaši marketingovou strategii
na www.promodirect.cz