zájemců s makléřem. I v digitální době je totiž důvěra v makléře rozhodujícím
faktorem úspěšného prodeje.„Za 25 let na trhu jsme vybudovali nejen skvělé vztahy s desítkami tisíc českých i zahraničních prémiových klientů. Stavíme na špičkových službách a profesionálech v oboru. Naši úspěšnost nejlépe dokazuje, že 35 % zákazníků s námi nakupuje opakovaně. Jsem přesvědčený, že kompletní rebranding nám pomůže skvělé výsledky ještě zlepšit,“ říká Karel Bor, generální ředitel LEXXUS Group.
Na webu lze nemovitosti vybírat čistě podle vzhledu nebo desítek kategorií. Samozřejmostí je důraz na vizuální zážitek z online prohlídek a na přehlednou charakteristiku projektu i lokality. Zájemcům o detailní informace z realitního trhu je pak určen informacemi nabitý Norton Magazín, který má na webu svoji online podobu.
Ve vizuálním stylu došlo ke kompletní změně loga i celkové korporátní identity. Dřívější kombinace zlaté a černé ustoupila vzdušnějšímu designu společně s odstíny šedé a fialové. O změnu korporátní identity a návrh designu webu se postaralo studio Made by Soulmates, samotný web vytvořila kreativní agentura Apploud Digital.
Více na www.lexxusnorton.cz
Zdroj : Topic PR & Marketing