Vítěz kategorie Koncept prodejny
10. místo Shop konceptu Apropos s módou, krásou a designem v bývalém kině z 20. let 20. století v Berlíně bojuje úspěšně s konkurencí v sortimentu módy, doplňků, kosmetiky a bytových doplňků v okolí. Porota právě také ocenila odvahu firmy postavit se v nelehké situaci těžkých časů v bezprostřední blízkosti mnoha luxusních zanček.
Foto: Apropos
Vítěz kategorie Móda
12 500 metrů čtverečních prodejní plochy, široká nabídka značek, vlastní dílna pro úpravy, opravy a personalizace, denní a koktejlový bar – to je velkolepý koncept společnosti Breuninger. Té se podařilo v Mnichově dosáhnout rovnováhu mezi novým a osvědčeným a spojit fyzický zážitek s digitální prezentací.
Foto: Breuninger
Vítěz kategorie Food
Pulty s čerstvými potravinami pro labužníky, restaurace a vinotéka: Akzenta am Phoenixsee v Dortmundu ohromila odbornou porotu svým designem prodejny, jedinečně řešeným pultem s čerstvými potravinami, výrazným sortimentem, zvláštní gastronomickou nabídkou a specializovaným personálem.
Foto: Akzenta
Vítěz kategorie Domov & bydlení
Navržena ve stylu elegantního starého bytu a ve třech etapách přestavěna byla vlajková prodejna Bettenrid na ulici Theatinerstrasse v Mnichově. Je výjimečná kreativním interiérem, barem a flexibilním prostorem pro pořádání akcí až pro 70 osob.
Foto: Bettenrid
Vítěz kategorie Ostatní
Obchod s hudebninami Thomann v Burgebrachu-Treppendorf nabízí hudebníkům, jevištním technikům a hudebním nadšencům dle vlastních výroků největší výběr hudebních nástrojů v Evropě. Zážitková prodejna má pro každý nástroj individuální inscenaci a umožňuje je vyzkoušet ve zvukotěsných místnostech.
Foto: Musikhaus Thomann
Zvláštní cena
Odborná porota udělila zvláštní cenu obchodu „RE:Think“ v Bonnu a ocenila tak především důsledně realizovaný princip „od kolébky ke kolébce“. Po převzetí bývalé pobočky Conrad a téměř kompletní upcyklaci Globetrotter dokázal zamezit přibližně z 97 procent emisím CO2 a ukázal tak směr pro vybavení prodejen budoucnosti.
Foto: Globetrotter
Katharina Sieweke
Převzato ze stores+shops, magazínu EHI o konceptech a vybavení prodejen a o marketingu at-retail
redaktion@ehi.org l www.stores-shops.de l www.ehi.org