Společnost SERVISBAL OBALY apeluje na úroveň balení produktů v kamenných obchodech i e-shopech. Nejenom, krabička, ale i výplň může být estetická! Tesco, dlouhodobý středoevropský retailový lídr ve snižování potravinového odpadu, se vydalo osvědčenou cestou také na pole udržitelnosti obalových materiálů. V nové rubrice Kancelářské prostory najdete tipy jak přizpůsobit Vaše kanceláře covidové době, ale také se dočtete, jaký vliv mají opatření na koncepty prodejen. Retailový trh se rychle přizpůsobil koronavirové situaci v naději, že hygienická opatření budou trvat kratší dobu. Navzdory tomu to ale vypadá, že se prodejní plochy budou muset přizpůsobit jiné době dlouhodobě – s dopady na storedesign. Přiblížíme Vám také trendy ve storedesignu factory outletů, které jsou dnes již hodnotnější, zařízení a obchodní plochy příjemnější.
Ani v zimním vydání nechybí studie asociace POPAI – Využití POP médií v marketingové komunikaci. Dozvíte se, jak na dominantní prvky v prodejně, které především přitahují zákazníka. Maloobchodníky jistě bude zajímat, jak inscenovat udržitelnost udržitelně aneb jak prezentovat „ekologické“ produkty tak, aby byly vizuálně atraktivní a zároveň, aby byly začleněny mezi běžný konvenční sortiment.
Jako výraz naší podpory všem značkám a kamenných obchodům, které nechtějí zmizet z povědomí zákazníků jsme i zimní vydání zpřístupnili na našem webu bezplatně.
Přejeme všem značkám a kamenným obchodům, aby již brzy mohli přivítat ve svých prostorách svoje zákazníky!