OS Media Group se za posledních 21 let stala full-servisovou agenturou zaměřující se na komunikaci v místě prodeje a působící ve 23 zemích světa. Kromě svého mezinárodního růstu také buduje široké portfolio produktů a služeb, mezi které patří POS nosiče, promo aktivity, eventy, merchandising, digitální technologie, kreativní řešení a analýza dat.
Spojením se společností empea, která již 20 let úspěšně poskytuje promo a merchandisingové aktivity FMCG a non-FMCG klientům, usilujeme do tří let o prvenství na českém i slovenském trhu.
Empea si za posledních 20 let vybudovala dobrou reputaci a stala se lídrem na Slovensku. Klienti ji vyhledávají pro vysokou kvalitu služeb. Značné úsilí také vynaložili na automatizaci procesů a digitalizaci reportingu klientům. „Od spojení obou firem očekávám posílení pozice na obou trzích a rozšíření působení především v oblasti merchandisingových služeb v rámci České republiky. Věřím, že pro nás i klienty přinese bližší spolupráce zkvalitnění všech nabízených služeb.“ říká country managerka POS Media Czech Republic, Dana Běloušková.
V České republice se oddělila servisní část POS Media, které bude nadále působit pod značkou empea CZ. Tato změna neovlivnila personální složení ani jednoho oddělení. Naopak procesně spojí empea CZ to nejlepší z obou společností.
O společnosti POS MEDIA GROUP
POS Media Group již 21 let nabízí širokou škálu produktů a služeb v oblasti reklamy v místě prodeje maloobchodních řetězců, obchodních center. Součástí portfolia jsou POS materiály, promo aktivity, ochutnávky, merchandising, digitální řešení a komplexní poradenské služby. Původně evropský lídr, který působil v sedmi zemích Evropy, spojil své síly se společností Omni Marketing Global a nyní poskytuje služby více než 250 obchodním řetězcům, více než 10.000 klientům ve 23 zemích.
O společnosti empea
Empea je lídrem v merchandisingu, reklamních činnostech, ochutnávkách, prezentacích produktů, logistiky a outsourcingu obchodních zástupců v síti obchodních řetězců a nezávislého trhu s česko-slovenskou působností.
V roce 2019 se spojila se společností POS Media Group s ambicí, aby se dohromady staly jedničkou na trhu v promo a merchandisingových aktivitách na českém a slovenském trhu a do budoucna tento koncept rozšířit i do dalších evropských zemí.