Pomůžeme značkám být vidět! Authentica group

Authentica group už osmnáct let pomáhá nejen českým, ale i světovým značkám v jejich marketingové komunikaci. Právě nápady, design a samotná realizace přispívá k tomu, aby byly značky a firmy vidět. Hlavní doménou celého uskupení Authentica group je kompletní výroba reklamních i marketingových materiálů a produktů v místech prodeje, tzv. POP a POS systémů (point of sale/point of purchase), návrhy výloh a jejich následná realizace i instalace, konstrukce i výroba prémiových obalových materiálů, dle potřeb klientů i bezpečné expediční obaly. Mezi spokojenými klienty lze najít firmy jako je L‘Oréal, Philips, Hugo Boss, Nestlé, C&A, Tchibo, Moët & Chandon nebo Waterdrop.

Nový start

V následujících měsících přijdou velké změny v podobě vytvoření holdingu Authentica group. Sloučením firem Authentica, Fulfillment by Authentica, GRD servis, Craftwork a atta creative vznikne profesionální a moderní uskupení firem, díky kterému budou schopny nabídnout ještě lepší a ucelenější servis na mnoha úrovních.
Tato změna s sebou přinesla i další novinky, a to rebranding zmíněných společností. Hlavní myšlenkou bylo vytvořit elegantní a stylově jednoduchá loga, kde hlavní roli hraje promyšlená typografie, doplněná o konkrétní barvu, typickou pro daný brand. Celý nový vizuální styl vytvořila talentovaná brněnská grafička Barbara Zemčík, která si pohrála se zajímavou typografií i aplikací jednotlivých brandů.
Poslední a neméně významnou novinkou je, že se celé uskupení po téměř 20 letech stěhuje z areálu bývalé brněnské Zbrojovky do nových prostor na Vídeňské ulici v Brně. Na více než 12 000 m² vznikne kartonážní a plastová výroba, tiskárna, stolařská výroba, chráněná dílna, prostory pro skladováni a moderní kanceláře.

Inspirace, trendy i zkušenosti

Společnost Authentica se řadí k nejúspěšnějším firmám na českém trhu a jejich klienty jsou firmy z celé Evropy. Na více než 220 zaměstnanců a profesionálů tvoří pro jednotlivé brandy konkrétní micro týmy a jsou schopni velmi pružně reagovat na nové poptávky. Jednotlivá oddělení vytváří kreativní koncepty od návrhů výloh, speciální obaly až po in store dekorace, které realizují prakticky kdekoliv. Po mnoha významných oceněních ze soutěží Popai a Superstar a zkušenostech s retailem napříč Evropou získala společnost Authentica jedinečnou možnost vhledu do celé problematiky POP i POS systémů a in store designu. Díky tomu se zařadila mezi zodpovědné členy prestižní soutěže Popai, která každoročně oceňuje ty nejlepší exponáty z několika kategorií podpory marketingu v místě prodeje.
Covid -19 přispěl poměrně významným způsobem ke změně českého retail trhu, který se pomalu, ale za to plynule přesouvá do online světa. Trend kamenných prodejen není ztracen, nicméně do budoucna začneme více vídat tzv. showrooms. Ty můžeme navštívit nejen kvůli koupi zboží, ale především k načerpání inspirace, protože právě ty udávají nejžhavější trendy, stejně jako dočasné pop up stores. Svět retailu se momentálně propojuje se světem e-commerce víc než kdy dřív. Zákazníci nejen že si zboží v prodejně vyzvednou a vyzkouší, ale mohou jej i otestovat v praxi – například trekingové boty na různých druzích povrchů, přímo v prodejně.
Díky mnohaletým zkušenostem s klienty, kteří potřebovali zboží před jednotlivými zakázkami ve společnosti Authentica uskladnit, a také díky vzrůstu e-commerce sektoru se v roce 2020 otevřelo moderní logistické centrum. Fulfillment by Authentica má strategickou polohou blízko D52 a s celkovou plochu 8 500 m². Denně odesílá tisíce objednávek pro zákazníky ze sektoru B2C a B2B a dokáže svým klientům nabídnout i další exkluzivní doplňkové služby, včetně možnosti čerpat náhradní plnění.
Více informací naleznete na a-group.cz