Ostrovní vystavení pro prémiové produkty Philips

Philips je dlouholetý klient skupiny Authentica Group, který už osmnáct let pomáhá světovým i českým značkám v jejich marketingové komunikaci. Nápady, design a samotné realizace přispívají k tomu, aby značky dokázali vhodně komunikovat a správně oslovit své zákazníky. Pro Philips vyvíjí ve společnosti Authentica prezentace s hlavním záměrem, aby každé vystavení pro značku Philips reprezentovalo a podtrhlo kvalitní oceňované produkty z jejich aktuální nabídky.

Představujeme vám realizaci pro nejmodernější prodejnu Alza showroom, který je umístěn v nové nákupní galerii Nivy centrum v Bratislavě, další naleznete v Praze nebo Budapešti.. Authentica navrhla a vyrobila pro Philips shop-in-shop vystavení, které se skládá ze stěny a ostrovní části. U obou vystavení byl zvolen čistý design, doplněný o prosvětlené detaily a TV obrazovky, které blíže představují top produkty. Základní materiály využité pro výrobu jsou extra lesklé lamino, akrylát a sklo. Části s grafikou jsou řešeny pomocí tisku nebo samolepky. 

 Stěna Philips představuje širokou škálu produktů pro využití v domácnosti. Nejnovější řadu tyčových vysavačů, čističky a zvlhčovače vzduchu, parní generátory, napařovače a žehličky, kávovary a espresovače a v neposlední řadě i kuchyňské spotřebiče.

 Ostrovní vystavení je rozděleno do čtyř částí. Čelo ostrůvku představuje zákazníkovi novou řadu holicích strojků OneBlade. Zaujme na první pohled dokonalou kopií zvětšeného holicího strojku OneBlade, kterou zvýrazňuje světelný efekt. Maketa holicího strojku je vyrobená ze sklolaminátu s povrchovou úpravou mokrého lakování. 

Na žiletce jsou vystavené produkty se stručnou charakteristikou, aby si klient vybral produkt dle svých požadavků. Čelu dominuje černé a bílé lamino v extra lesku, v kombinaci s černým lesklým akrylátem a samolepkami s matnou laminací. Vše podtrhuje sokl, prosvětlený do hrany.

Nepřehlédnutelným poutačem je obrazovka s videoprezentací řady OneBlade. Pozornosti by neměl uniknout ani detail na zádech stojanu, kde je z lakované MDF desky vytvořená struktura utrženého letáčku OneBlade a v něm elegantně zabudovaná kapsa na letáčky.

 Protilehlé čelo a jedna strana ostrova prezentuje produkty z dámské a pánské řady pro péči o tělo. Na čelní straně je důraz kladen na novou řadu dámských produktů Sense IQ. Produkty jsou díky samostatným kvádrům s prosvětlenou grafikou a pomocí tenkých světelných pásků i typově odděleny.
Poslední strana ostrova je věnovaná řadě Sonicare, která představuje kompletní portfolio zubních kartáčků a hlavic. Všechny kartáčky jsou plně funkční a designově je vyzvednuta nová řada Sense IQ.

Tyto realizace jsou důkazem, že autoři návrhu a výroby – společnost Authentica Group, jsou skutečnými profesionály v oboru a řadí se k nejzkušenějším firmám na českém trhu. Jejich klienty jsou C&A, Hugo Boss, Tchibo, Nestle nebo Vitana. Jednotlivá oddělení vytváří kreativní koncepty od návrhů výloh, speciální obaly až po in- store dekorace, které realizují prakticky po celé Evropě. Po mnoha významných oceněních ze soutěží Popai, Superstar a zkušenostech s retailem napříč Evropou, má společnost Authentica téměř 20 let praktických zkušeností, které pomohou posunout jakýkoliv projekt na vyšší úroveň.

Více informací naleznete na authenticagroup.cz