V regálech mnoha obchodů tak můžete zaznamenat výraznou změnu u závinů či českých buchet, kdy na vás jistě zapůsobí nadčasový líbivý design. Malou zajímavostí je to, že zákazníci vybraného jemného pečiva najdou ve výrobku tajemný vzkaz a k tomu odkaz na trvalou soutěž. Kolik zákazníků tuto šanci asi využije?
Za komplexní redesign tradiční značky Odkolek převzal ředitel marketingu – Martin Dolský – 3. místo v soutěži Marketér roku 2022 (na snímku druhý zleva).
V rámci velké změny byla nachystána i komplexní marketingová kampaň. Zahrnovala všechny komunikační kanály a jedním z výrazných prostředků, jak se nově značka Odkolek komunikuje širokému okolí je outdoorová reklama a polepy rozvážkových automobilů. Právě tato auta jsou vidět po celé České republice a jsou tak ideální variantou ke zviditelnění. Potvrzuje to i výzkum – tam, kde jezdí obrandovaná auta a je pekárna Odkolek, bývá znalost značek o desítky procent vyšší.
V rámci redesignu značky Odkolek byl tak i autům pořízen nový kabát. První polepy desítek vozidel můžete například vidět v pražské pekárně, odkud vozidla vyráží k zákazníkům po Praze a okolí. A pozadu nezůstaly ani další pekárny v rámci United Bakeries, pod kterou značka Odkolek patří.