Odkolek v novém vizuálním stylu

Pokud jste v poslední době kupovali značkové pečivo, mohli jste si všimnout, že značka Odkolek prošla výraznou změnou. A změnilo se skutečně všechno. Odkolek představil nové logo, jednotný vizuální styl a přidala se také komplexní změna designu, a to nejen u zbrusu nových výrobků. Pozorní zákazníci si tak všimli plundrových krémových závinů, tří Slovanských chlebů a speciální edice Cibulového chleba. Další logickou fází bylo „přebrandování“ stávajících výrobků. A u Odkolka začali tím nejlepším, co v nabídce mají – vyhlášeným jemným pečivem.

V regálech mnoha obchodů tak můžete zaznamenat výraznou změnu u závinů či českých buchet, kdy na vás jistě zapůsobí nadčasový líbivý design. Malou zajímavostí je to, že zákazníci vybraného jemného pečiva najdou ve výrobku tajemný vzkaz a k tomu odkaz na trvalou soutěž. Kolik zákazníků tuto šanci asi využije?

Za komplexní redesign tradiční značky Odkolek převzal ředitel marketingu – Martin Dolský – 3. místo v soutěži Marketér roku 2022 (na snímku druhý zleva).

V rámci velké změny byla nachystána i komplexní marketingová kampaň. Zahrnovala všechny komunikační kanály a jedním z výrazných prostředků, jak se nově značka Odkolek komunikuje širokému okolí je outdoorová reklama a polepy rozvážkových automobilů. Právě tato auta jsou vidět po celé České republice a jsou tak ideální variantou ke zviditelnění. Potvrzuje to i výzkum – tam, kde jezdí obrandovaná auta a je pekárna Odkolek, bývá znalost značek o desítky procent vyšší.

V rámci redesignu značky Odkolek byl tak i autům pořízen nový kabát. První polepy desítek vozidel můžete například vidět v pražské pekárně, odkud vozidla vyráží k zákazníkům po Praze a okolí. A pozadu nezůstaly ani další pekárny v rámci United Bakeries, pod kterou značka Odkolek patří.