Na samém počátku byla výroba nožů
Základy firmy Rösler Praha sahají až do roku 1794, kdy Ignaz Rösler založil v Mikulášovicích nožířský závod a odstartoval tak dlouholetou historii firmy. Od založení závodu proběhla ve specializaci firmy řada změn, láska ke kvalitním produktům a zaměření na nožířský sortiment zůstala. V současné době se společnost již nezabývá samotnou výrobou nožů, zastupuje dva z největších světových výrobců, švýcarskou značku Victorinox a německý Böker. Za poslední desítky let se sortiment rozšířil i o další odvětví, a to jak v rámci distribuce a zastoupení zahraničních značek v České republice a na Slovensku, tak i vlastních B2C kanálů. Společnost v loňském roce spustila svůj nový e-shop a zrekonstruovala prodejnu v samotném srdci Prahy na Jungmannově náměstí, vše pod odkazem původního zakladatele s názvem Ignaz Rösler.
Sezóna reklamních předmětů
Nedílnou součástí byznysových aktivit společnosti je také spolupráce s reklamními agenturami ve formě nabídky kvalitních a exkluzivních reklamních předmětů. Zájem po originálních reklamních předmětech nabírá v druhé polovině roku na obrátkách. O jaké reklamní předměty je v hlavní sezóně největší zájem, nám prozradila Michaela Vimrová, Key Account Manager společnosti Rösler: „Firmy na podzim začínají řešit vánoční dárky pro své zaměstnance i partnery. Hledají reprezentativní a kvalitní produkty, na které mohou dostat své logo, motto nebo vizuál. Zastupujeme u nás jak velmi známé značky jako Victorinox, Wüsthof, ale nabízíme i pro český trh méně známé, ale v zahraniční ikonické značky Bric’s, Weis, Guzzini, Cole & Mason a další. Hitem letošního roku jsou kapesní švýcarské nože. Jedná se o elegantní, praktické a reprezentativní dárky. Technik umíme hned několik, od tamponového a digitálního tisku, metal inlay, přes horkou ražbu, laser dřevěných střenek i čepele nožů.“
Firmy využívají i dalších možností personalizovaných výrobků. „Na popularitě také získávají termohrnky a lahve na pití, kuchyňské nože i jiné doplňky pro vaření a stolování. V rámci více prémiové poptávky umíme nabídnout luxusní kožené peněženky nebo cestovní zavazadla. Díky pestrému sortimentu umíme zákazníkům sestavit nabídku na míru a dokážeme ukázkově zkombinovat a vytvořit i dárkové balíčky z produktů, které neskončí v šuplíku. Jelikož máme v sortimentu luxusní a velice kvalitní produkty, setkáváme se s úspěchem hlavně u společností, které dbají důraz, aby jejich reklamní dárky nebyly pouze nutným darem, ale byly jejich vizitkou,“ doplnila Michaela Vimrová.