Společnost VERMONT se od roku 1999, kdy vstoupila na trh coby distributor oděvů GANT, se rozrostla do současného multibrandu se třinácti značkami. VERMONT provozuje stovku kamenných prodejen ve všech třech zemích. V loňském roce VERMONT otevřel první dvě multibrand prodejny v pražském obchodním centru Westfield Chodov a v plzeňské Olympii na co navázal v letošním roce další prodejnou v OC Letňany a nově i v Hradci Králové.
Testování ve virtuální realitě
Nyní společnost VERMONT představuje svůj nový multibrand koncept v ulici U Prašné brány, v místě, kde se spojuje s Celetnou. Velkoryse pojatý prostor o rozloze 460 m2 se stane flagship storem, jenž na jednom místě nabídne téměř všechny zastoupené značky.
Na tvorbě jedinečného interiéru VERMONT Store se opět podíleli světoznámí a renomovaní architekti z italského studia Storage Milano. Stejně jako v případě předchozích tří multibrandových prodejen vznikala i tentokrát konkrétní podoba ve spolupráci s unikátní pražskou VR laboratoří Virtuplex.
Díky kompletní verzi prodejny včetně zázemí vytvořené ve virtuální realitě mohli architekti uzpůsobit některé detaily tak, aby co nejvíce vyhovovaly potřebám zákazníků i personálu. V počernické hale Virtuplexu se architekti ze studia Storage Milano spolu se zástupci společnosti VERMONT prošli vizualizací v poměru 1:1 a mohli tak naplno navnímat, jak obchod působí. Cílem bylo vytvořit designový a nadčasový prostor, který díky otestování nejmodernější technologií poskytne zákazníkům co nejdokonalejší nákupní zážitek.
„S pomocí virtuální reality jsme nastavili rozložení nábytku, optimální hladinu světla a změnili umístění některých stojanů či rozmístění i množství rostlin. Také jsme si mohli prohlédnout, jak budou vypadat použité materiály, mezi něž již tradičně patří mosaz a dřevo. Zkrátka jsme se ujistili o některých dílčích řešeních, že budou fungovat v rámci celku,“ popisuje tvorbu prostoru Marco Donati, architekt ze studia Storage Milano.