Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Nová kampaň dm drogerie se zaměřuje na ženské zdraví

Společnost dm spouští osvětovou kampaň, která otevírá téma sebelásky, vnitřní krásy i tabu ohledně ženského cyklu.

Sebeláska, vnitřní krása, ženský cyklus, menopauza, nutnost relaxace nebo vzájemná podpora mezi ženami. To jsou pilíře nové kampaně společnosti dm drogerie markt, která se soustředí na ženské zdraví a klade si za cíl zvyšovat povědomí o tabuizovaných tématech a problémech. Kampaň odstartovala 28. května – symbolicky na Mezinárodní den menstruace.

Kampaň chce bořit tabu a podpořit ženské zdraví

Společnost dm drogerie se zaměřuje na zvyšování povědomí o ženském zdraví či jeho tabuizovaných problémech. Cílem je poskytnout celostní pohled na ženu a její kondici – nejen na fyzické aspekty, ale také ty duševní či společenské. Komunikace se tak nevyhýbá ani vztahům a roli žen ve společnosti, menstruačnímu cyklu, problematice antikoncepce, menopauzy nebo sexuálního zdraví.

Kampaň však nezapomíná ani na péči, a to jak zvnějšku, tak zevnitř. „Cílem kampaně je holistický přístup ke zdraví, který preferuje prevenci a pozitivní přístup k životu. Přáli bychom si, aby se ženy více zaměřovaly na odpočinek a dostatek spánku, naučily se požádat o pomoc, dokázaly říci ne, myslely pozitivně, hlídaly si své zdraví a porozuměly svému tělu,“ vysvětluje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt. „Proto se v následujících třech měsících ve spolupráci s týmem odborníků a lékařů zaměříme na řešení oblastí, které jsou pro zdraví žen relevantní. Otevřeme tabuizovaná témata, například v oblasti sexuálního života žen či jejich periody, a poradíme, jak se starat o vlastní duševní i fyzickou kondici,“ dodává Peroutka.

Cyklus ženy, vnitřní krása, ale i relax a spánek

Část kampaně je věnována ženskému cyklu. V centru dění tak jsou PMS, sexuální život, menopauza, hormonální rovnováha či třeba gynekologická onemocnění. V oblasti věnované vnitřní kráse si zase klade za cíl podpořit ženy v pozitivním myšlení a také v tom, aby si uvědomily svou vlastní hodnotu. Zároveň se soustřeďuje na podporu zdravého životního stylu a sebevědomí.  V neposlední řadě se kampaň zaměřuje také na tematiku relaxace, odpočinku a spánku. Nastiňuje důležitost rituálů, zdravé výživy či vlivu okolního prostředí.

Kampaň je v komunikaci i vizuálech, symbolem je zelená stužka

Nově spuštěná kampaň se promítá do všech mediatipů. „Ženské zdraví je vidět v televizi, na plakátech po městech, v zákaznickém ACTIVE BEAUTY magazínu. Na dm.cz vznikla ucelená stránka k ženskému zdraví, na kterou se bude přidávat inspirativní a osvěžující obsah po dobu celé kampaně. Také v aplikaci Moje dm čeká na zákazníky a zákaznice dm drogerie mnoho aktivit, například selfcare kalendář, jenž téma ženského zdraví podpoří nejen další nenásilnou edukací, ale i exkluzivními eKupony,“ říká Jiří Peroutka s tím, že také na Spotify je připraven k poslechu a uvolnění speciální playlist přímo od spolupracovnic dm drogerie. Slibuje povzbudit vnitřní krásu a navodit uvolněnou atmosféru. „Playlist doplní i tři podcasty s hostkami, které přes specifické překážky dokázaly najít svou vnitřní sílu a žijí v souladu se svým tělem. Inspirativní poradenství nabízí také vysílání dmLIVE. To v průběhu léta otevře například téma dámské hygieny nebo péče o pleť a vlasy, související s hormonálním výkyvy,“ dodává Peroutka s tím, že kampaň je na první pohled rozeznatelná díky grafice v podobě zelené stuhy. Ta se vine všemi komunikačními kanály a symbolizuje propojení duše, života a vnitřní síly každé ženy.

Více informací ke kampani najdete na dm.cz/zenskezdravi.