Kampaň chce bořit tabu a podpořit ženské zdraví
Společnost dm drogerie se zaměřuje na zvyšování povědomí o ženském zdraví či jeho tabuizovaných problémech. Cílem je poskytnout celostní pohled na ženu a její kondici – nejen na fyzické aspekty, ale také ty duševní či společenské. Komunikace se tak nevyhýbá ani vztahům a roli žen ve společnosti, menstruačnímu cyklu, problematice antikoncepce, menopauzy nebo sexuálního zdraví.
Kampaň však nezapomíná ani na péči, a to jak zvnějšku, tak zevnitř. „Cílem kampaně je holistický přístup ke zdraví, který preferuje prevenci a pozitivní přístup k životu. Přáli bychom si, aby se ženy více zaměřovaly na odpočinek a dostatek spánku, naučily se požádat o pomoc, dokázaly říci ne, myslely pozitivně, hlídaly si své zdraví a porozuměly svému tělu,“ vysvětluje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt. „Proto se v následujících třech měsících ve spolupráci s týmem odborníků a lékařů zaměříme na řešení oblastí, které jsou pro zdraví žen relevantní. Otevřeme tabuizovaná témata, například v oblasti sexuálního života žen či jejich periody, a poradíme, jak se starat o vlastní duševní i fyzickou kondici,“ dodává Peroutka.
Cyklus ženy, vnitřní krása, ale i relax a spánek
Část kampaně je věnována ženskému cyklu. V centru dění tak jsou PMS, sexuální život, menopauza, hormonální rovnováha či třeba gynekologická onemocnění. V oblasti věnované vnitřní kráse si zase klade za cíl podpořit ženy v pozitivním myšlení a také v tom, aby si uvědomily svou vlastní hodnotu. Zároveň se soustřeďuje na podporu zdravého životního stylu a sebevědomí. V neposlední řadě se kampaň zaměřuje také na tematiku relaxace, odpočinku a spánku. Nastiňuje důležitost rituálů, zdravé výživy či vlivu okolního prostředí.
Kampaň je v komunikaci i vizuálech, symbolem je zelená stužka
Nově spuštěná kampaň se promítá do všech mediatipů. „Ženské zdraví je vidět v televizi, na plakátech po městech, v zákaznickém ACTIVE BEAUTY magazínu. Na dm.cz vznikla ucelená stránka k ženskému zdraví, na kterou se bude přidávat inspirativní a osvěžující obsah po dobu celé kampaně. Také v aplikaci Moje dm čeká na zákazníky a zákaznice dm drogerie mnoho aktivit, například selfcare kalendář, jenž téma ženského zdraví podpoří nejen další nenásilnou edukací, ale i exkluzivními eKupony,“ říká Jiří Peroutka s tím, že také na Spotify je připraven k poslechu a uvolnění speciální playlist přímo od spolupracovnic dm drogerie. Slibuje povzbudit vnitřní krásu a navodit uvolněnou atmosféru. „Playlist doplní i tři podcasty s hostkami, které přes specifické překážky dokázaly najít svou vnitřní sílu a žijí v souladu se svým tělem. Inspirativní poradenství nabízí také vysílání dmLIVE. To v průběhu léta otevře například téma dámské hygieny nebo péče o pleť a vlasy, související s hormonálním výkyvy,“ dodává Peroutka s tím, že kampaň je na první pohled rozeznatelná díky grafice v podobě zelené stuhy. Ta se vine všemi komunikačními kanály a symbolizuje propojení duše, života a vnitřní síly každé ženy.
Více informací ke kampani najdete na dm.cz/zenskezdravi.