Nominované koncepty z celého světa

Kdo se chtěl prosadit v letošním ročníku soutěže EuroShop RetailDesign Award 2022, musel přesvědčit zdařilým mixem architektonického pojetí prodejen, barev, materiálů, osvětlení a vizuálního merchandisingu, který jasně vyjadřuje vizi obchodu a oslovuje cílové skupiny. Nominováno bylo 37 účastníků v pěti kategoriích: Potraviny, Móda & Životní styl, Digitální technologie, Pohostinství a Udržitelnost.

Mezi letošní nominované byl vybrán i český koncept z pražských Arkád – Magenta Experience Center společnosti T-Mobile Czech republic, který byl do soutěže přihlášen vydavatelkou časopisu Brands&Stories, Ing. Blankou Bukovskou, které se před lety dostalo té cti být mezi experty soutěže z celého světa. Ti mohou do soutěže přihlašovat projekty ze své země. A tak časopis Brands&Stories nejen každoročně vybírá z našich nově otevíraných kamenných obchodů ty nejlepší a přihlašuje je do této soutěže o nejlepší prodejní koncept světa, ale přináší vám i ukázky nominovaných:

Další nominované koncepty můžete vidět na další dvoustraně. Více o nich se dozvíte na www.euroshop-award.com/nominees