„Prodejny CityZen jsme se rozhodli otevřít na základě požadavků od našich zákazníků. Ti si totiž chtějí produkty tzv. osahat a u těch našich to platí několikanásobně. Lidé se totiž potřebují ujistit, že naše technologie funguje. Na prodejnách zákazníkům poskytujeme prostor k tomu, aby si vytvořili důvěru v naše oblečení a pořádně si ho prohlédli a vyzkoušeli. Zároveň je skvělé, že se s našimi zákazníky můžeme potkávat osobně.
Koncept prodejny souvisí s vizí společnosti. Snažíme se nevytvářet zbytečný odpad, být udržitelní a zároveň maximálně využít prostor prodejny. Chceme být na první pohled rozpoznatelní. Naším cílem bylo také vytvořit prodejnu, kde se zákazník bude cítit příjemně a bude se za námi chtít vracet. Sortiment vybíráme na základě znalostí daného města a typu zákazníka – samozřejmě není v našich silách na prodejnu umístit vše, co nabízíme na webových stránkách. Nicméně umíme cokoliv objednat a upravit na míru ke spokojenosti zákazníka. S tím se pojí to, že na našich prodejnách poskytujeme perfektní zákaznický servis, jsme schopni uspokojit individuální potřeby zákazníků a slovo nejde, neznáme.
Naše klientela na prodejnách jsou většinou zákazníci, kteří nás znají již z webových stránek a jsou velmi rádi, že si nyní mohou produkty vyzkoušet na prodejně. Dále jde také o nové zákazníky, kteří nás objeví až v nákupním centru nebo o ty, co váhali s koupí, protože chtěli na vlastní oči vidět, jak naše technologie funguje.“
Klára Waberová – manažerka pro retail