Naučte se řídit vlastní byznys! Škola franchisingu 2019 přijímá přihlášky

Vytvořte si vlastní franchisový koncept, zdokonalte jej, proškolte své franchisové managery, naučte se rozvíjet svůj vlastní sen o podnikání. Škola franchisingu 2019 právě nabírá studenty! Uzávěrka přihlášek je už 7. února 2019.

Naučte se řídit vlastní byznys! Škola franchisingu 2019 přijímá přihlášky

Česká asociace franchisingu, Franchise & Retail Academy a poradenská kancelář RNDr. Jiřího Lošťáka připravují otevření dalšího ročníku úspěšného projektu ŠKOLA FRANCHISINGU 2019.

Studium franchisingu bude probíhat formou osmi jednodenních bloků, probíhajících vždy ve čtvrtek v prostorech Image Office, Krakovská 9, Praha 1.

Odborné bloky budou zahrnovat tato témata:

1. Franchisový systém a jak ho vytvořit

  • Franchisový balík
  • Financování franchisového konceptu
  • Franchisové poplatky
  • Kritické faktory rozvoje franchisového systému
  • Význam franchisingu
  • Typické a atypické franchisové systémy
  • Úkoly a struktura franchisové centrály
  • Franchising jako odbytový a organizační systém
  • Význam franchisingu pro trh

2. Franchisová smlouva a právo ve franchisingu

  • Základy franchisového práva
  • Právní úprava franchisingu v České republice
  • Relevantní ustanovení Občanského zákoníku
  • Právní ujednání před podpisem franchisové smlouvy
  • Franchisingová smlouva
  • Na co si dát pozor při uzavření franchisingové smlouvy
  • Ochrana hospodářské soutěže a franchising
  • Smluvní dokumentace franchisingového konceptu
  • Právní ustanovení EU a kartelové právo
  • Právo duševního vlastnictví
  • Právo hospodářské soutěže
  • Ochrana osobních údajů
  • Praktické příklady řešení konfliktů mezi franchisantem a franchisorem

3. Manuály – základ franchisového konceptu

  • Požadavky na franchisový manuál
  • Členění dokumentace franchisového konceptu
  • Forma dokumentace franchisového konceptu
  • Sestavení a tvorba franchisové dokumentace
  • Úkoly managementu
  • Ukázky franchisové dokumentace
  • Příklady z praxe
  • Důležité zdroje informací pro franchising
  • Literatura
  • Instituce
  • Benchmarking 

4. Jak udržet funkční franchisový sytém – nástroje a postupy controlling

  • Controlling jako základ péče o franchisanta
  • Základní ekonomické ukazatele franchisového konceptu
  • Management a informace
  • Základní účetní výkazy ve franchisovém konceptu
  • Pohledávky a závazky
  • Účetní závěrka ve franchisovém konceptu

5. Marketingový plán franchisového konceptu

  • Marketingový plán – základní stavební kámen franchisového konceptu
  • Analýza situace, stavu, cílových skupin, metody a zdroje:
  • Kam míříme? (co očekáváme, jaká je naše mise, proč máme právo uspět)
  • Jak se tam dostaneme (strategie, SMART kroky, termíny, odpovědnost)
  • Pravidla lokálního PR a reklamy ve franchisingu (lokální = jasné vymezení okruhu zásahu a výskyt cílové skupiny v něm)
  • Rozpočet pro marketing franchisového konceptu
  • Jasně vymezená osobní odpovědnost za marketing ve franchisovém konceptu
  • Marketing franchisového konceptu – případová studie
  • Využití franchisových portálů – případová studie portálu            

6. Jak vyhledávat franchisanty

  • Optimální franchisant
  • Časová harmonogram a organizace při akvizici příjemců franchisy
  • Partnerský dotazník
  • Dotazník pro franchisingu
  • Oslovení neznámého kandidáta pro franchisingu
  • Rozhovory s kandidáty na příjemce franchisy
  • Zpracování kontaktu
  • Osoby spolurozhodující s potencionálním franchisantem
  • Lokality příjemců franchisy
  • Pilotní provoz
  • Financování franchisového konceptu
  • Informační systém franchisového konceptu
  • Interní komunikace ve franchisovém podniku

7. Ochrana know-how franchisového konceptu, externí komunikace a PR

  • GDPR ve franchisovém podniku
  • Franchisový manuál pro GDPR
  • Jak ochránit know-how franchisového podniku
  • Krizová komunikace – kdy začíná, s kým je vedena – od zákazníka, přes sociální sítě až po tradiční média.
  • Jak reagovat, odpovídat, formulovat.
  • Ústní i písemné reakce na dotazy novinářů
  • Praktické cvičení: tisková konference
  • Praktické cvičení: písemná příprava stanoviska ke kritické situaci
  • Individuální vyhodnocení samostatných cvičení

8. Faktory úspěchu ve franchisovém systému

  • Plánování ve franchisovém konceptu
  • Interní komunikace
  • Význam a důležitost značky konceptu
  • Corporate identity (Grafický manuál)
  • Informační systém franchisového konceptu
  • Školení ve franchisingu
  • Zkouška a hodnocení samostatné práce

 

Více informací, včetně online přihlášky, najdete zde

Cena všech odborných bloků školy je 59.000 Kč bez DPH. Po přihlášení vám bude vystavena zálohová faktura. Po dohodě s pořadateli je možné rozloženi platby.

Organizátor: Franchise & Retail Academy, Ing. Jiří Krajča – Project Manager, Lhotská 2202, 193 00 Praha 9, tel.: +420 603 203 828, e-mail: info@franchising-academy.cz, www.franchising-academy.cz. Poradenská kancelář RNDr. Jiřího Lošťáka: www.lostak.cz.