MyQ umožní sdílet tiskárny jako koloběžky

Proč si pořizovat tiskárnu a starat se o její provoz a servis, když se tiskne čím dál méně a skenovat lze i s mobilem?
MyQ našlo řešení, které zásadně změní budoucnost tisku, skenování a kopírování.

„Tak jako Uber nevynalezl lepší taxík, ale lépe propojil lidi, kteří potřebují svézt, s těmi, co nabízejí svezení, i my si klademe za cíl propojit provozovatele tiskových zařízení s lidmi, kteří potřebují bezpečněji a výhodněji tisknout nebo skenovat. Současně tím přispějeme k udržitelnější budoucnosti, protože sdílení významně snižuje ekologickou zátěž,“
říká Martin Januš, CEO MyQ.

Nejprve byly tiskárny přemístěny z pracovních stolů na chodbu

Pamatujete si dobu, kdy měl každý na stole psací stroj a později osobní tiskárnu? Možná doma ji na stole ještě máte, v kancelářích ji už naleznete spíše na chodbách. Přesně před patnácti lety MyQ uvedlo na trh tiskové řešení, které firmám pomáhalo snížit počet malých osobních tiskáren a nahradit je výkonnějšími a hospodárnějšími multifunkcemi, které mohlo pohodlně sdílet spoustu kolegů.
Úkolem MyQ bylo zejména zabránit zneužití sdíleného zařízení nebo jeho tiskových výstupů nepovolanými osobami. Po uživateli se tak nejprve vyžadovalo přihlášení, které mohl provést přiložením své autorizační karty, osobním kódem, ale také mobilním telefonem.
Povinné přihlašování přineslo hned dvě další důležité funkce. Uživatel se mohl přihlásit na libovolném zařízení a vytisknout si, okopírovat nebo naskenovat své dokumenty. To se hodilo zejména v případě, že se některá tiskárna porouchala, došla jí tonerová náplň nebo byla obsazena někým jiným. Administrátor na oplátku získal podrobné reporty, které objasňovaly, kdo, co a kde vytisknul, což mu umožnilo lépe řídit a optimalizovat tiskovou flotilu.

Pak se staly chytřejšími

Tiskárny na chodbách sice dokázaly ušetřit spoustu nákladů na tisk, uživatelé si ale stěžovali, že si na nich nemohou nic přednastavit, protože už jim osobně nepatřily. A tak MyQ přidalo funkci personalizovaného ovládacího panelu, který se po přihlášení přizpůsobil svému uživateli a nabídl mu jen takové funkce či skenovací scénáře, které potřeboval ke své práci.

A nyní nastal čas je vyhnat z domu

Pandemie nám všem ukázala, že sebedokonalejší kancelář je nám k ničemu, když do ní nemůžeme vstoupit. A tak jsme začali rychleji digitalizovat a přemístili své dokumenty do cloudových úložišť, ke kterým máme přístup kdykoliv a odkudkoliv na světě. K tomu navíc čím dál méně dokumentů potřebujeme opravdu vytisknout a když už k tomu dojde, nesedíme zrovna ve své kanceláři. To s sebou nese jeden velmi nepříjemný fakt. Jakmile se na nějaké tiskárně začne tisknout výrazně méně, než se předpokládalo při její koupi, začne se její provoz a údržba vztažená k jedné vytištěné stránce velmi prodražovat. Její vlastnictví se tak od určité chvíle už nevyplatí. Navíc, čím méně tisknete, tím hůře si lze sjednat podmínky pravidelné údržby, a tak se dříve či později ocitnete v situaci, kdy se vaše jediná tiskárna porouchá.
Na všechny tyto nové události MyQ bleskurychle zareagovalo a představilo zbrusu nové řešení MyQ Roger, kterým hodlá zbořit zažité mýty a změnit svět tisku, skenování a práce s dokumenty.

Jak na to?

Stáhněte si zdarma aplikaci MyQ Roger do svého mobilu a začněte si pohodlně skenovat své nebo pracovní dokumenty, ať už jste kdekoliv. U takto pořízeného dokumentu se navíc automaticky rozpozná text, takže si jej pak můžete vyhledat nejen podle názvu, ale také podle obsahu.
A když budete potřebovat něco tisknout nebo naskenovat větší počet dokumentů, stačí se jen stavit na recepci, v hotelu, coworkingu nebo třeba v kavárně, která bude vybavena tiskárnou s řešením MyQ Roger, a po přihlášení se vám zobrazí stejné skenovací scénáře nebo dokumenty jako na vašem telefonu. Za použití tiskárny navíc brzy zaplatíte stejně pohodlně jako za svezení se na koloběžce.

roger.myq.cloud

Pro více informací nám, prosím, napište
na printsharing@myq-solution.com