„Nebylo tomu ale tak po celou dobu fungování na českém trhu,” říká Vladislav Hypš. „Do roku 2009 působila značka u nás a na Slovensku pod jiným vlastníkem. Z interních důvodů se mateřská společnost rozhodla společnost a všechna její práva koupit. Od roku 2009 jsme se snažili nastavit změny a kroky vedoucí k implementaci všech standardů společnosti a zlepšení rentability. Dnes už můžeme s radostí konstatovat, že jsme dosáhli ekonomické stability.“
Expanze
V současnosti provozuje v České republice dcera německé centrály 12 retailových prodejen a 3 outletové prodejny. Na Slovensku pak 3 retailové prodejny. Má také svoje velkoobchodní partnery a nebrání se ani rozšiřování formou franchis.
„S cílem značku ještě více posílit se snažíme expandovat,“ uvádí generální ředitel. „Ovšem jdeme cestou efektivní selektivní expanze. Hledáme další projekty v regionech, ale nechceme žádný masívní nerentabilní růst. Co se týče vizuální identity obchodů, postupujeme podle celoevropských standardů obchodů. Ovšem na našem trhu jsou díky historii různé generace obchodů. Ty nově otevírané mají unifikovaný styl.”
Omnichanell
Prostřednictvím více než sedmi tisíc prodejních míst značka působí ve třech desítkách zemí po celém světě. Významný a nejrychleji rostoucí odbytový kanál značky představuje elektronické obchodování. E-shop s.Oliver byl před lety na německém maloobchodním trhu odbornou veřejností vyhodnocen jako nejlepší internetový obchod v oblasti módy. Ani na českém trhu firma nezůstává pozadu. Od roku 2017 úspěšně rozvíjí on-line objednávání s možností vyzvednutí zboží na prodejně.
Móda pro všechny
Zakladatel společnosti Bernd Freier v roce 1969 do Německa dovezl tisíce barevných kostkovaných košil přímo z Indie a začal je prodávat v obchodní pasáži ve Würzburgu. A kostka se rychle stala hitem a typickým znakem značky. Od legendárních kostek značka s.Oliver postupem času získávala svou tvář módní značky, ve které najdete hravost, neformálnost, přirozenost i eleganci. Portfolio společnosti zahrnuje vlastní produktové řady s dámskou, pánskou i dětskou módou. Do skupiny patří i dámská designová značka Comma, se kterou společnost úspěšně expanduje na úrovni B2B velkoobchodní spolupráce.
Udržitelnost
I když je firemní politika s.Oliver stále založena na myšlenkách jejího zakladatele, je nutné se dívat do budoucna a vnímat důležitost udržitelnosti. I proto se skloňují termíny jako ekologie a životní prostředí, s čímž je spojená např. ekologická výroba džínoviny, práce s recyklovanými materiály či udržitelná bavlna. Od začátku loňského roku byly všechny činnosti spojené s udržitelností sjednoceny pod heslem „WE CARE – for PEOPLE, the PLANET and the FUTURE“.