MOA Paris-Podnikání s puncem kvality, elegance a atraktivity francouzské módy

Módní doplňky patří mezi viditelné prvky zvýrazňující osobnost ženy. Francouzská elegance a design, umožňující kombinovat a ladit celkový vzhled, jsou v tomto směru fenoménem.  „Velmi úspěšný mezinárodní franchisový koncept prodejen z Francie s módními a cenově výhodnými doplňky pro ženy MOA přichází i do České republiky a na Slovensko. Elegantní a designově laděné kolekce módních doplňků MOA kombinují pestrost materiálů a barev s prvky různých kultur. MOA tímto dosahuje unikátnosti kolekcí za velmi dostupnou cenu, kde by si každá žena a dívka měla vybrat od drobných doplňků na běžné nošení až po slavnostní příležitosti, “ říká majitel master franchisové licence pro Českou a Slovenskou republiku – Libor Stodola.

Značka MOA vznikla ve Francii a dnes je považována za jednoho z leadrů na trhu módních doplňků ve Francii či Beneluxu. Za období 18letého fungování značky vstoupila do více jak 15 zemí v Evropě, Africe, Asii a provozuje buď přímo, či prostřednic-tvím svých franchisových partnerů přes 200 obchodů. A její síť nadále roste. V posledním roce úspěšně vstoupila do Španělska, chystá se otevřít první obchody v Německu a cílí i na český a slovenský trh, kde se předpokládá otevření prvních obchodů v průběhu října tohoto roku.

Kolekce inspirované francouzským šarmem

MOA představuje módní a cenově výhodné doplňky pro ženy, dívky a děti. Sortiment zahrnuje širokou škálu zboží od klobouků až po boty a vše, co je mezi tím – šaty, kabelky, boty, pásky, šály, šátky, šperky a módní bižuterii, jakož i další výrobky. Produktoví manažeři konceptu MOA a stylisté cestují permanentně po celém světě a sledují módní trendy. Jejich analýzy jsou základem pro návrhy nových výrobků a kolekcí pro prodejny MOA.

V MOA prodejnách najdete čtyři pečlivě vybrané a atraktivní kolekce, a to podle 4 ročních období. Všechny artikly odpovídají aktuálním módním trendům. Základní kolekce zboží jsou pak ještě doplněny skupinami specifických artiklů pro mimořádné příležitosti, jako například: MOA Urban – pro aktivní a zaměstnané manažerky, MOA Origins – pro volný čas, MOA Limited – trendově orientované produkty, MOA Events – pro zvláštní/speciální příležitosti – např. svatby, různé oslavy, Mini MOA collection pro děti.

Zacíleno na impulzivní nákupy

Prodej módních doplňků je postaven hlavně na impulzivnosti nákupu a vyznačuje se velmi solidní stabilitou prodeje. Je to dáno tím, že ženy si rády dopřejí jednu nebo dvě drobnosti pro radost, a to i tehdy, pokud zrovna není prostor pro výraznější změnu šatníku.

„Podle výsledků našeho průzkumu 36 % českých žen nakupuje módní doplňky 1x do měsíce, 90 % žen alespoň 1x za 6 měsíců a 84 % žen očekává širokou produktovou nabídku v obchodě. Proto věřím, že uvítají pestrost a neokoukanost MOA produktů,“ říká majitel master franchisové licence.

Proto s ohledem na impulzivní nákupy je nesmírně důležité mít propracovaný obchodní model, který se skládá z mnoha prvků ovlivňující nákupní rozhodování. Jde například o znalost pohybu zákazníků v rámci obchodní jednotky, kombinaci různých kolekcí s cílem zvýšit počet prodaných doplňků v rámci jednoho nákupu či pracovat s loajalitou zákazníků a marketingem na sociálních sítích. Především poslední bod a zkušenost práce s influencery pomohlo MOA zaujmout pozici jednoho z předních společností ve Francii. Tuto zkušenost MOA nabízí i svým novým partnerům v rámci jednotlivých zemí.

Podpora franchisanta

Prakticky to znamená, že franchisoví partneři získávají podporu v oblasti přípravy konceptu ob¬chodu s ohledem na dispoziční uspořádání – vstup¬ní zónu, rozmístění typologického nábytku atd. Na to navazuje know-how na rozmístění jednotlivých kolekcí a vizualizace vystaveného zboží. Atraktivní obchod je ale také o marketingu, který je přístupný v tzv. „Start up pack“ a je závislý i na proškolení per¬sonálu a na podpoře v rámci celého dodavatelského řetězce. Tato podpora franchisora jak ve formě ma¬nuálu, tak proškolení bezpochyby urychlí přípravy na otevření obchodní jednotky MOA. Významně však i zvyšuje šanci na úspěšný obchodní model.

Filozofie franchisového konceptu MOA

MOA nabízí franchisantům osvědčený podnikatelský „koncept na klíč“ ve formě tzv. „franchisového balíku“ pro úspěšné vybudování a řízení jejich franchisových podniků. Franchisant přináší kapitál pro vybudování a provoz své franchisové prodejny, zůstává samostatným podnikatelem, je aktivně zapojen do operativního řízení svého podniku. Franchisant by měl mít dobré znalosti lokálního trhu, neboť ve franchisingu platí, že „all business is local“. Respektujeme Evropský kodex franchisingu, který kromě jiného uvádí, že se jedná o spolupráci dvou právně a ekonomicky samostatných podnikatelů – master-franchisanta a jeho franchisantů.

Návratnost investice

MOA je atraktivní, velmi lukrativní, flexibilní koncept, který dociluje rychlou návratnost investic a mimořádně zajímavou rentabilitu vlastního vloženého kapitálu.

Návratnost investice, tzv. ROI – return on investment – do konceptu a podnikání v systému MOA závisí na několika faktorech, jako například na výběru správného místa pro prodejnu, na její velikosti a nákladech všeho druhu souvisejících s provozem této prodejny – např. náklady na zaměstnance, výši nájemného a dalších výdajů, na marketingové aktivity, apod. Předpokládaná návratnost vstupní investice pro franchisové partnery do tohoto praxí prověřeného a úspěšného konceptu je dle zkušeností franchisora cca. 2 – 3 roky.

Zvýhodněné podmínky do konce října!

„Navíc jsme připravení prvním vážným zájemcům nabídnout i atraktivní balíček zvýhodněných podmínek, pokud budou mít zájem o tento koncept a dohodneme se na podmínkách již v rámci září a října,“ uvádí Libor Stodola. „Může jít o podporu financování, spoluúčast a podporu v rámci marketingu či zajímavější balíček vstupních poplatků,“ doplňuje majitel master franchisové licence.
www.mo

 KONTAKT PRO ZÁJEMCE O MOA FRANCHISOVÉ LICENCE

Franchisový systém MOA je v České a Slovenské republice exkluzivně zastoupen společností AVEX systems, která pro něj hledá nové FRANCHISOVÉ PARTNERY pro obě země.
V případě zájmu kontaktujte společnost AVEX systems:

 ales.tulpa@avexsystems.eu – www.avexsystems.cz.