Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Mastercard přináší nové technologie do Národního divadla

Národní divadlo oficiálně zahajuje „Sbírku pro Národní divadlo“, prostřednictvím které bude získávat peníze na vybrané projekty. Návštěvníci první scény budou přispívat bezkontaktními platebními kartami nebo mobilní aplikací Masterpass na unikátních digitálních platebních kioscích od partnerské společnosti Mastercard. Spuštění sbírky se uskuteční při uvedení premiéry nové inscenace o bájné panovnici Libuši 14. září.

Z vybraných prostředků se budou financovat projekty Protancované špičky, Národní prkna a Národní včelstvo. Členové baletního souboru Národního divadla ročně protančí kolem 1100 párů unikátní a nákladné baletní obuvi. Finančně náročná je i údržba a obnova jevištních prken, bez nichž divadla nemohou fungovat. Výběrem projektu Národní včelstvo lidé podpoří chov včel přímo na střeše historické budovy. V pilotním provozu sbírky se přes kiosky zatím vybralo zhruba 16 tisíc korun.

Návštěvníci divadla budou moci na digitálních kioscích, které naleznou v hlavním foyer v přízemí budovy Národního divadla, také objednávat přestávkové občerstvení ještě před samotným představením a vyhnou se tak stání ve frontách. Výdej občerstvení bude navíc díky novým moderním pultům rychlejší a pohodlnější. 

Na provoz i za občerstvení se přispívá bezkontaktně – tedy buď platební kartou s touto technologií, chytrým telefonem podporujícím NFC nebo pomocí digitální platební služby Masterpass při naskenování QR kódu. Tyto způsoby placení jsou jednoduché, bezpečné a rychlé a z tohoto důvodu veřejností stále více rozšíření a žádané. 

Více na www.mastercard.cz

Zdroj : B&R