Letošní vánoční trendy: od ranních mrazíků k malovanému perníčku, symbolu útulného domova

Současné trendy se odráží jak v designu, tak v samotném prožívání svátků v našich domovech. Nové kolekce skleněných ozdob značky Glassor vznikají na základě inspirací z celého světa. Přichází s novými barvami, hrají si s texturami i se světlem. Nasajte do sebe atmosféru jednotlivých kolekcí a nechte se inspirovat pro letošní Vánoce!

Hitem bude retro!

Těšit se můžete na tři nové kolekce, které jsou svým stylem odlišné a každá odráží jeden současný trend. „Nejočekávanější kolekcí jsou pro letošní rok ozdoby v retro designu. Inspirovali jsme se vánočními stromečky, jak je známe od našich babiček. České sklářství má bohatou historii, ze které můžeme čerpat. Kolekce je nostalgická a evokuje příjemné vzpomínky na dětství a domov,“ upřesňuje směr letošních trendů Kateřina Tichá ze společnosti Glassor, která se na Liberecku zabývá výrobou skleněných ozdob od roku 2002. V případě retro trendu ozdob se zákazníci mohou těšit na záplavu barev. Dominují především bonbónově pastelové a sladké tóny růžové, modré či zelené. Baňky vyniknou v kombinaci s klasickými houbičkami na skřipci či velmi oblíbenými skleněnými perníčky.

Co ozdoba, to originál. Navíc s malovaným příběhem

„Touha po čistém a minimalistickém designu je aktuální i v této sezóně. Rozhodli jsme se tedy rozšířit naši nabídku skandinávských ozdob a doplnit je o nové prvky jako jsou kresby a ilustrace na samotných baňkách. Najdete zde také ozdoby s abstraktním dekorem, kdy pomocí houbičky nanášíme barvu na skleněnou ozdobu. Každá baňka je tak trochu jiná a originální,“ říká produktová designérka Marianna Malíková. Ozdoby jsou převážně bílé či průhledné a dekorují se pouze zlatou nebo černou barvou. V kolekci jsou také ozdoby s přírodními motivy i vánočním jelínkem. Zákazníci si tak mohou na stromku vytvořit příběh, který mu dodá jedinečnost.

Hrajte si s texturou i se světlem

Posledním letošním trendem je oslava něžnosti a jemné ruční práce. Potěší hlavně nadšence, kteří hledají něco luxusního a výjimečného. „Výběrem těch nejexkluzivnějších materiálů se nám podařilo zachytit pomíjivost, křehkost a krásu mrazivých kresbiček na oknech, které všichni tak dobře známe a obdivujeme. To bylo naší hlavní inspirací pro novou kolekci Frozen,“ doplňuje produktová designérka Marianna Malíková. V této kolekci najdete barvy měsíční krajiny. Stříbrná, šedá a čirá kontrastují s odlesky malých kamínků. Vytváří tak texturu a krásné stínohry, ze kterých se tají dech. Všechny ozdoby najdete na www.glassor.cz.

O společnosti Glassor

Glassor je českou rodinnou firmou, specializující se na design, výrobu, prodej a export skleněných ozdob a dekorací. Značka byla založena v roce 2002 a svojí výrobou navazuje na tradici českého sklářství sahající až do 13. století. Všechny ozdoby i dekorace jsou vyráběny ručně, vyfouknuty tradiční technikou a pečlivě ručně malovány a zdobeny. Právě tento proces zajišťuje produktům firmy GLASSOR s.r.o. jedinečnost a prémiovou kvalitu. Designéři firmy Glassor každý rok vytváří nové kolekce, které vychází z tradičních prvků i moderních trendů. Své výrobky Glassor pravidelně vystavuje na světových výstavách designu, jako jsou Christmasworld ve Frankfurtu nad Mohanem, NY NOW v New Yorku nebo MAISON&OBJET v Paříži. Společnost Glassor má z toho důvodu divize také v Německu, USA a ve Francii.